صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

جریمه از قرارداد نکو کم می‌شود؟
جواد نکونام گاهاً در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند. اخیراً کمیته انضباطی جریمه سنگینی برای نکونام در نظر گرفته است. این جریمه 400 میلیون تومان است که رقم کمی نیست. باشگاه استقلال قرار است جریمه نکونام را بپردازد اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در نهایت مبالغی را که بابت جریمه نکونام پرداخت کرده از قراردادش کسر خواهد کرد. سرمربی استقلال باید توجه داشته باشد که ادامه غیبت در نشست خبری ممکن است بار مالی سنگینی روی دوش خودش و باشگاه ایجاد کند و باید طوری جلو برود که از این جرایم کم شود.

دلیل انتقال پرونده جعل به دادسرای رسانه
این سؤال مطرح شده که چرا پرونده شکایت خانی از خطیر به دادگاه فرهنگ و رسانه رفته است. تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد به دلیل شکایت باشگاه استقلال از عاملان رسانه‌ای شدن این شکایتنامه، پس از بررسی‌های لازم این پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته است. باشگاه استقلال معتقد است با توجه به اینکه ادعای خانی در مراحل ابتدایی تحقیقات قرار داشته و هیچ چیزی قطعی نبوده نباید این مسأله رسانه‌ای می‌شده و به همین خاطر شکایت رسمی‌شان را مطرح کرده‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد با توجه به اینکه افشای اطلاعات تحقیقاتِ مقدماتی در رسانه اهمیت بیشتری داشته، پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته تا به این موضوع رسیدگی شود.

خیرخواهی سیلوا در برزیل
اخیراً مدافع برزیلی سابق استقلال که گفته می‌شود مد نظر باشگاه است و دوباره بازمی‌گردد، پیراهن‌های خود را به نفع نیازمندان کشور برزیل فروخته است.
این اقدام سیلوا مورد توجه استقلالی‌ها قرار گرفته و در شرایطی که احتمال بازگشت این بازیکن بسیار بالا است و حتی از قطعی بودن این بازگشت گفته می‌شود، رفتار آقای مدافع به شدت به دل هواداران استقلال نشسته است.
سیلوا از جمله ورزشکارانی است که علاقه‌مند به این مسائل نشان می‌دهد و خانواده مستحکمی هم دارد.

بهترین تیم نیمه دوم
استقلال در نیمه‌ دوم مسابقات لیگ برتر، آمار فوق‌العاده‌ای دارد و با 33/53 درصد پیروزی در 45 دقیقه‌ دوم مسابقات، بهترین تیم نیمه‌ دوم لیگ برتر است.
آبی‌ها در نیمه‌ دوم 8 برد، 6 تساوی و یک شکست در کارنامه دارند؛ اما این آمار زمانی جذاب‌تر می‌شود که آبی‌ها 16 گل از 23 گل خود را در نیمه‌ دوم به ثمر رسانده‌اند. در تمامی این مسابقات روند بازی پس از تعویض‌هایی که جواد نکونام انجام داد متحول شد و استقلالی‌ها موقعیت گلزنی بیشتری به دست آوردند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی