صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

کنار چمن

استقبال حسینی از هوادار جانباز
سید حسین حسینی و بهزاد غلامپور پس از ورود به زمین، با این هوادار جانباز خوش و بش کردند. این جانباز استقلالی با صدا کردن محمدرضا خالدآبادی و در آغوش گرفتن او، برای دروازه‌بان جوان آبی‌ها آرزوی آینده‌ای درخشان کرد.
 
هواداران خانم در آزادی
باز هم مثل بازی‌های قبل، خانم‌هایی که طرفدار تیم استقلال بودند از چند ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر شده و استقلال را تشویق کردند. طبق معمول هواداران خانم در طبقه دوم ورزشگاه از نزدیک بازی تیم محبوب را تماشا کردند.

 
گله هواداران استقلال
هواداران استقلال گله‌مند بودند از برگزاری بازی در روز شنبه! به اعتقاد آنها اگر بازی روز جمعه برگزار می‌شد تماشاگران بیشتری می‌توانستند در استادیوم حاضر شده و تیم محبوب خود را تشویق کنند. پیش از این تیم استقلال طبق آمار پر تماشاگرترین تیم لیگ معرفی شده بود.

 
پیراهن علی 30 ثانیه
علی سامره سرپرست استقلال پیش از شروع بازی پیراهن فصل ۸۰-۷۹ که آقای گل لیگ شد را برای یک خبرنگار امضا کرد. سامره به دلیل اینکه سریع‌ترین گل دربی را به ثمر رسانده به علی 30 ثانیه در بین هواداران معروف است و با توجه به اینکه این روزها از تیم استقلال طرفداری می‌کند بشدت در بین هواداران محبوبیت پیدا کرده است.
 

تشویق عنایتی
هواداران استقلال قبل از بازی علاوه بر نکونام عنایتی رو هم تشویق کردند. عنایتی که زمانی با پیراهن تیم استقلال آقای گل لیگ برتر شد همچنان محبوب هواداران استقلال است. روز گذشته هم عنایتی مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت. تماشاگران استقلالی با تشویق سرمربی تیم پیکان نشان دادند که او را دوست دارند.

 
تماشاگران ویژه
آلکاراس سرمربی اسپانیایی جدید نساجی برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به استادیوم آزادی رفته بود. لوکاس آلکاراس سرمربی اسپانیایی نساجی که در بازی مقابل پرسپولیس برای نخستین بار روی نیمکت نساجی نشست و در همین استادیوم شکست را مقابل مدافع عنوان قهرمانی پذیرا شد، دوباره به استادیوم آزادی رفت تا تماشاگر بازی استقلال و پیکان باشد. او در این خصوص گفت: «امیدوارم در بازی آینده نمایش خوبی داشته باشیم. به استادیوم آمدم تا با جو استادیوم و لیگ ایران آشنایی بیشتری پیدا کنم.» علاوه بر آلکاراس، سرمربی تیم سپاهان هم از نزدیک بازی را تماشا کرد.
 
شرایط بد زمین
شرایط چمن ورزشگاه آزادی چندان خوب نبود و نشان می‌داد اگر چند بازی دیگر در این ورزشگاه برگزار شود قطعاً شرایط چمن بدتر هم می‌شود. باید دید مسئولان ورزشگاه چه تدابیری برای ترمیم چمن اتخاذ می‌کنند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی