صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

سوژه


مظاهری مغضوب سکوهای قرمز
حدود 10 هزار هوادار برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند و جالب اینکه با وجود گذشت ۱۵ دقیقه از شروع بازی، همچنان هواداران مشغول ورود به ورزشگاه به ویژه در طبقه دوم بودند. هواداران پرسپولیس به ویژه بانوان با انتقاد از حکم اخیر کمیته استیناف علیه این کمیته و فدراسیون فوتبال شعار دادند. هواداران پرسپولیس با شعار مخصوص لری برای علیرضا بیرانوند این دروازه‌‌بان را تشویق کردند. رشید مظاهری دروازه‌بان سابق استقلال و فعلی نساجی هم برای گرم کردن خود با پیراهن آبی وارد زمین شد و به همین دلیل طرفداران پرسپولیس علیه او شعار دادند. هواداران پرسپولیس علیه استقلال، سپاهان، نکونام و هاشمی‌نسب هم شعار سر دادند.

 
سه اتفاق ویژه از بیرانوند در یک روز
علیرضا بیرانوند با حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی موفق شد تعداد بازی‌هایش در این تیم را به 186 مسابقه برساند و باسابقه‌ترین دروازه‌بان تاریخ سرخ‌ها شود. بیرو در این مسابقه گل هم نخورد و توانست هفتمین کلین‌شیت این فصل خود در لیگ برتر را ثبت کند. بیرو در این مسابقه در نیمه نخست یک حرکت عجیب را رقم زد و در شرایطی که پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شده بود تا نیمه زمین پیش آمد و لحظاتی با اوسمار ویرا صحبت کرد که مشخص نبود درباره چه چیزی حرف می‌زند. بیرانوند همچنین در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بعد از کرنری که نساجی زد و رشید مظاهری جلو کشیده نتوانست با ضربه سر بزند بازی را سریع شروع نکرد و از روی توپ پرید تا دو بازیکن نساجی را فریب بدهد. بعد از این حرکت بیرانوند لحظاتی با آریا برزگر مهاجم سابق پرسپولیس صحبت کرد و گوش او را کشید تا نونو دلگادو پیش بیاید و یک درگیری مختصر صورت بگیرد. اتفاقی که منجر به کارت گرفتن بیرو در این لحظه شد.
 

بدرقه داوران و تیم‌ها با پرتاب بطری
مهدوی داور بازی پرسپولیس - نساجی در یکی دو صحنه خطاهای حادث شده روی امید عالیشاه در زمین نساجی را نگرفت تا یحیی گل‌محمدی و تماشاگران بشدت نسبت به تصمیم داور معترض شوند. در عین حال تصمیم دیگری که صدای پرسپولیسی‌ها را در آورد خطایی بود که نزدیک محوطه جریمه سرخ‌ها در وقت‌های تلف شده گرفت و باعث شد نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب شود. هواداران پرسپولیس در این لحظه چند بطری آب معدنی به سمت کمک داور پرتاب کردند تا او مجبور به فاصله گرفتن از کنار خط طولی شود و البته بازیکن نساجی هم برای لحظاتی جرأت ایستادن پشت ضربه ایستگاهی را نداشته باشد. همین اتفاق باعث شد تا هواداران پرسپولیس برای لحظاتی علیه مهدوی داور وسط این مسابقه هم شعار بدهند.
بعد از سوت پایان بازی، اعتراض هواداران روبروی جایگاه به داوری ادامه یافت و در حالی که تیم داوری همراه با بازیکنان دو تیم مشغول ترک زمین بودند چند بطری دیگر هم به سمت داوران پرتاب شد که نزدیک بود به بازیکنان پرسپولیس برخورد کند.

جستجو
آرشیو تاریخی