صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

فرقی بین امضای هیأت مدیره نیست
سوء‌تفاهمات اخیر سبب شده محمد مؤمنی درباره روند کار در هیأت مدیره توضیح کوتاهی دهد: «در زمانی که عضو هیأت مدیره استقلال بودم، روش کار این بود که مدیرعامل یک چیزی را امضا می‌کرد و بعد از آن یکی از اعضای هیأت مدیره باید آن را امضا کرد.
 فرقی نمی‌کرد که کدام یک از اعضای هیأت مدیره آن را امضا کند و مشخص نشده بود که حتماً یک شخص باید امضا کند. استقلال و مدیریت باشگاه باید خیلی محکم به کارشان ادامه دهند. وقتی در هیأت مدیره بودیم سعی می‌کردیم هیچ نوع سندی را به بیرون از باشگاه ارائه ندهیم. بعد از دربی این حواشی را برای استقلال ایجاد کردند.
استقلال، اعتبار فدراسیون فوتبال ایران و آسیاست. تیم‌های رقیب حتی به صحبت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان هم توجه نکردند. می‌خواهند تمرکز یک باشگاه با هواداران میلیونی را به هم بریزند.»
 
تأکید به تقویت تیم
عباس مژدهی، بازیکن قدیمی استقلال تیم نکونام را مورد ستایش قرار داده است: «جواد نکونام تیم خوب، یکدست، متحد و هماهنگی را شکل داده است؛ تیمی که از دقیقه ۱ تا دقیقه ۹۰ برای پیروزی و کسب امتیاز در زمین حاضر می‌شود و بازیکنانش به معنای واقعی کلمه در زمین می‌جنگند.
استقلال و سپاهان اصفهان به طور حتم دو تیمی هستند که در این فصل شانس‌های جدی قهرمانی محسوب می‌شوند.
این دو تیم یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم‌ها در این فصل بوده‌اند و به نظر من قهرمانی حق استقلال یا سپاهان است.
 من به عنوان یک استقلالی امیدوارم در پایان فصل تیم محبوبم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»
مژدهی هم به تقویت تیم تأکید دارد: «استقلال باید از همین حالا به فکر تقویت تیم باشد، به طور حتم اگر آنها می‌خواهند روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهند، نیاز به جذب دو سه بازیکن تأثیرگذار دارند و مدیران این تیم نسبت به جذب آنها باید اقدام کنند.»
 
تاکتیک لو رفته نکونام؟
شاهرخ بیانی از آن دسته پیشکسوتانی است که معمولاً نقطه ضعف تیم را هم بازگو می‌کند. او گفته: «تاکتیک نکونام لو رفته اما این تیم نیاز به تقویت دارد. فکر می‌کنم مقابل گل‌گهر شکل همیشگی تیم خود را از دست دادیم. دیروز استقلال همیشگی را شاهد نبودیم.
 استقلال در خط هافبک نیازمند بازیکنانی مثل جانواریو و جباری است. در خط دفاع هم چشمی نمی‌تواند دفاع وسط باشد. محمدی در دوران افتش است و به نظرم بی‌انگیزه بازی می‌کند. او همیشه با انگیزه بوده اما این روزها کمکی به استقلال نمی‌کند. الان پست یک بازیکن مهم نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی