صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۰۴ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۵

وستهم 2-منچستریونایتد صفر

مشکلات بزرگ مثل سال 1930

ایمان گودرزی
روزنامه نگار
فصل تأسف‌بار منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و باخت آنها به وستهم – سیزدهمین باخت در تمام رقابت‌ها - بدترین شروع یک فصل آنها از سال 1930 است.
برد 2-0 چکش‌ها به این معنی است که یونایتد در هفت بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها تنها یک برد کسب کرده و در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد و از لیگ قهرمانان و جام اتحادیه حذف شده است.
این بیشترین شکست آنها قبل از کریسمس از سال 1930 است؛ فصلی که آنها در رده آخر جدول قرار گرفتند.
هافبک سابق پل اسکولز گفت که تیم قدیمی او مشکلات بزرگی دارد و سرمربی تیم اریک تن هاخ مشکل تیم را عملکرد ضعیف فردی در تیم می‌داند.
آلن شیـــــــــــــــــــــــرر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در گفت‌و‌گوی روز بی‌بی‌سی افزود: «این اتفاقات برای منچستریونایتد شرم‌آور است. آنها در این فصل 18 گل به ثمر رسانده‌اند، تنها شفیلدیونایتد کمتر از آنها گل زده است. اریک تن هاخ می‌گوید ما باید به برنامه پایبند باشیم. اما آنها هیچ برنامه‌ای ندارند. در این تیم یک چیزی بشدت اشتباه است. گل نزدن‌ها، نبردن در بازی‌ها، فهرست رو به رشد مصدومیت‌ها و حماسه‌ای مداوم پیرامون مالکیت آنها در بازی، واقعاً در منچستریونایتد چه می‌گذرد؟
 
 نظر همه کارشناسان: شرم‌آور!
 اسکولـــــــــــــــــــــــــــز، هافبک سابق منچستریونایتد در TNT Sports گفت: «منچستریونایتد فصل گذشته در بازی‌های بزرگ خارج از خانه نیز با مشکل مواجه شد. آنها ساده‌لوح بودند. امسال یونایتد مصدومیت‌های زیادی داشته است و بازیکنان بزرگ تیم انتظارات را برآورده نکردند. یونایتد مشکلاتی دارد، گلزنی یک مسأله بزرگ است. آنها اصلاً خلق موقعیت نمی‌کنند. بازیکنان باید رو به جلو قدم بردارند، کمی اعتماد به نفس پیدا کنند و تهدیدی برای حریفان باشند. این تیم اصلاً خطرناک نیست. شما پول زیادی را برای بازیکنان خرج می‌کنید و انتظارات زیادی از آنها دارید. آسان‌ترین کار برای مربیگری در فوتبال دفاع است، سخت‌ترین کار این است که به آنها یاد بدهید چگونه گل بزنند. باید این مشکل به صورت جدی برطرف شود. شرم‌آور است، خلاقیت مشکل بزرگ این تیم است. فکر نمی‌کنم تا قبل از پایان ژانویه بهترین منچستریونایتد را ببینید. چند هفته بسیار سخت پیش رو خواهد بود.»
 جو کول، مهاجم سابق وستهم در TNT Sports گفت: «فورواردها از کمبود بازیکن پشت سرشان رنج می‌برند و به خوبی تغذیه نمی‌شوند. یونایتد بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است اما نیاز به تقویت ندارند. من کمبود انرژی را در زمین دیدم. آنها به اندازه کافی با یکدیگر کار می‌کنند تا انسجام داشته باشند. راسموس هویلوند کمترین گل زده را در بین مهاجمان لیگ دارد، ما در مورد منچستریونایتد صحبت می‌کنیم، اینجا چیزی درست نیست.»
آلی مک کویست، مهاجم سابق اسکاتلند در TNT Sports گفت: «سیزدهمین شکست فصل یونایتد برای هیچ کس قابل قبول نیست. این وضعیت بسیار نگران‌کننده است، آنها مشکلات بزرگی دارند. جلوی دروازه به نظر نمی‌رسد که اصلاً قرار نیست گل بزنند.»
مارک واربرتون، سرمربی سابق برنتفورد در رادیو 5 زنده بی‌بی‌سی گفت: «هیچ برتری نسبت به حریف در این تیم وجود ندارد. آنها باید راهی برای گلزنی پیدا کنند و من نمی‌دانم این گل‌ها قرار است از کجا بیاید.»

جستجو
آرشیو تاریخی