صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

شاید مصدوم‌ها از لیست خارج شوند

یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس پر بودن لیست 19 نفره بزرگسال سرخ‌هاست که باعث خواهد شد جذب بازیکن جدید در زمستان با مشکل مواجه شود. بعید است یحیی گل‌محمدی از بین نفرات فعلی تیمش بازیکنی را به‌ راحتی از دست بدهد و در این شرایط جا برای بازیکنان جدید باز نخواهد شد. در چنین شرایطی شاید اگر گل‌محمدی راضی به جدایی بازیکنانش نشود یا هیچ بازیکنی مایل به جدایی نباشد، باشگاه و کادر فنی مجبور به اتخاذ تصمیمی درباره دو بازیکن مصدوم تیم شوند و آنها را از لیست بیرون بگذارند.
مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی مدتی قبل جراحی شده‌اند و حالا در دوران نقاهت و بازتوانی به سر می‌برند. این دو بازیکن امیدوارند به هفته‌های پایانی فصل برسند، اما این اتفاق بعید به نظر می‌رسد و فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که فصل جاری لیگ برتر تا تابستان طول بکشد. در چنین شرایطی شاید گل‌محمدی علی‌رغم میل باطنی خود نام این دو بازیکن را از لیست خارج کند تا دو بازیکن دیگر جای آنها را بگیرد.
قرار است بزودی در این باره جلسه‌ای بین یحیی و مدیریت باشگاه برگزار شود که البته بعید است تا قبل از پایان نیم فصل اتفاق بیفتد.


فرجی را بدهند آزادی را می‌گیرند

نیمکت‌نشینی‌های طولانی فرجی باعث شده تا باشگاه نساجی مازندران به این بازیکن به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی‌اش فکر کند و او را برای تقویت خود در نظر بگیرد.
هر چند هنوز در این باره مذاکره‌ای بین دو باشگاه صورت نگرفته اما بعید است پرسپولیس با جدایی فرجی موافق باشد.
با توجه به مشکلات دفاعی پرسپولیس و دوری طولانی‌مدت مرتضی پورعلی‌گنجی، یحیی گل‌محمدی به چهار مدافع میانی نیاز دارد و غیر از گولسیانی و کنعانی‌زادگان حداقل باید فرجی و هنانوف را در این پست در اختیار داشته باشد.
با وجود مخالفت اولیه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس شاید آنها در یک صورت با جدایی فرجی موافقت کنند و آن هم در اختیار گرفتن محمدرضا آزادی، مهاجم فعلی نساجی از این تیم است. محمدرضا آزادی شاگرد یحیی گل‌محمدی در تراکتور بوده و اصلاً از همان تیم بود که در لیگ برتر چهره شد. در واقع گل‌محمدی بود که آزادی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و شاید این مهاجم به نوعی خودش را مدیون سرمربی فعلی پرسپولیس بداند. آزادی در فصل جاری با وجود مشکلات فنی نساجی یکی از خوب‌های تیمش بوده که در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به گلزنی شده است.
پرسپولیس با وجود مشکلات عمده‌اش در خط حمله نیم نگاهی به جذب محمدرضا آزادی دارد و شاید اگر یحیی راضی به از دست دادن فرجی شود، محمدرضا آزادی را با او معاوضه کند.

جستجو
آرشیو تاریخی