صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

تلاش برای رساندن سلیمی به گل‌گهر

ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت در بازی با فولاد خوزستان نتوانست در دربی برای استقلال به میدان برود تا یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول را از دست بدهد.
سلیمی به دلیل شدت آسیب‌دیدگی در بازی استقلال مقابل نساجی هم غایب بود تا ترکیب خط دفاع استقلال با حضور چشمی، یامگا و سهرابیان شکل بگیرد. مربیان استقلال اما در تلاشند با افزایش تمرینات، ایمان سلیمی را به بازی با گل‌گهر سیرجان برسانند. این بازی طبق برنامه قرار است یکشنبه برگزار شود و سلیمی اگر تمرینات خود را تا بازی با نساجی به خوبی پشت سر بگذارد و در تست آمادگی با موفقیت عمل کند، به بازی با گل‌گهر سیرجان خواهد رسید.
این بازی در سیرجان برگزار می‌شود و به دلیل اهمیتی که دارد نکونام می‌خواهد تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. البته محمدحسین مرادمند نیز دچار مصدومیت شده، اما مشخص نیست که این بازیکن به بازی با گل‌گهر برسد یا خیر؟!
 

شکایت از پرسپولیس عملی می‌شود؟

درحالی که باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده بود می‌خواهد از استقلال شکایت کند اما هیچ گاه این شکایت رسمی نشد. حالا هم بعید است که باشگاه استقلال با وجود خبرهایی که مدام درباره شکایت از رقیب سنتی منتشر می‌کند، این اقدام را در وادی عمل انجام دهد. فرشید سمیعی عضو هیأت مدیره استقلال با اشاره به این موضوع گفته است: «از باشگاه پرسپولیس، به هیچ عنوان به دلیل عدول از سقف قرارداد، امتیازی کم نشده و تازه قرار است با شکایت باشگاه استقلال در این باره رسیدگی شود. کسر یک امتیاز به خاطر مشکل کوچک مالیاتی آقای گولسیانی بوده و با توجه به اقرار‌های صریح آقایان درویش، بیرانوند، خبیری و استوری گولسیانی، اثبات می‌شود که هوادار متمولی وجود داشته و به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شده است. باید علاوه بر کسر امتیاز، قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس، اصلاح شود.» باید دید که آیا استقلالی‌ها شکایت خود را رسمی خواهند کرد؟
 

تساوی در دربی پاداش نداشت

درحالی که تصور می‌شد مدیران استقلال بابت فرا بازیکنان از شکست در دربی برای‌شان پاداشی درنظر بگیرند اما خبری از پرداخت پول بابت تساوی در دربی به بازیکنان و کادر فنی نیست. باشگاه استقلال از ابتدای فصل با اعضای تیم خود شرط کرده فقط در شرایطی به آنها پاداش می‌دهد که در بازی‌های خانگی و بیرون از خانه به برتری برسند. البته برد بیرون خانه کمی چرب‌تر هم هست اما تساوی در دربی هیچ پاداشی برای بازیکنان و کادر فنی به همراه ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی