صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

استقلال پر طرفدارترین تیم شد
 استقلال صدرنشین لیگ برتر کشورمان تا پایان هفته سیزدهم طبق گزارش ترانسفر مارکت از لحاظ تعداد تماشاگران «محبوب‌ترین تیم باشگاهی ایران» معرفی شد. سایت ترانسفر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی‌پوشان پایتخت به صورت میانگین در هر بازی با 32 هزار تماشاگر بالاترین سهم از حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها را دارند؛ 32 هزار و 276 نفر استقلالی در هر بازی تیم‌شان را حمایت کردند. یعنی در هر بازی هواداران آبی‌پوشان پایتخت بیش از ظرفیت پر ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد(25 هزار نفری) برای تشویق تیم‌شان حضور پیدا کردند.
   

تعریف از پورحیدری
مهدی هاشمی‌نسب مربی محبوب تیم استقلال در برنامه شب یلدا شرکت کرد. هاشمی نسب که از تیم پرسپولیس به استقلال آمد و به مهدی سر طلا معروف شد، زمانی شاگرد مرحوم پورحیدری بود. مربی استقلال در برنامه شب یلدا از پورحیدری بشدت تعریف کرد و مدعی شد که رسم جوانمردی را از پورحیدری یاد گرفته است. مرحوم منصور پورحیدری به پدر استقلال معروف است و اکثر افتخارات تیم استقلال با او به دست آمده است. اکثر استقلالی‌ها معتقدند تمام ویترین افتخارات استقلال در باشگاه نشانه‌ای از مرحوم پورحیدری دارد.
   

پنج برد از پنج بازی
آمار خوب استقلال مقابل گل‌گهر
استقلال طبق آمار از پنج بازی اخیر خود مقابل تیم گل‌گهر پنج برد به دست آورده است و از این لحاظ برتری کامل نسبت به حریف خود دارد. استقلال فعلاً صدرنشین مسابقات است و برای حفظ صدرنشینی نباید امتیازی در بازی با گل‌گهر از دست بدهد اما آنچه باعث می‌شود استقلال به برد خود مقابل این تیم سیرجانی مطمئن باشد، آمار خوبی است که مقابل این تیم دارد. البته نکونام برای نخستین بار است که همراه با استقلال مقابل گل‌گهر قرار می‌گیرد و اگر شاگردان نکو بتوانند همانند بازی با نساجی عمل کنند، قطعاً بدون مشکل می‌توانند حریف خود را از پیش رو بردارند. تیمی که این روزها حاشیه امنیت استقلال را در صدر به خطر می‌اندازد، تیم سپاهان است که به‌رغم چهار امتیازی که از این تیم کم شده، نحوه امتیازگیری سپاهان عالی بوده است و استقلال باید مراقب این حریف سرسخت و خطرناک باشد. تیم استقلال فردا در سیرجان باید به مصاف گل‌گهر برود، اما سپاهان در اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است و کارش برای شکست این تیم راحت خواهد بود. استقلال برای اینکه به مشکل نخورد فقط باید به سه امتیاز بازی با گل‌گهر دست پیدا کند وگرنه قطعاً صدر را دو دستی به رقیب اصفهانی تحویل می‌دهد و کارش برای پس گرفتن آن سخت خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی