خبر

بانوان دانشگاه آزاد صدرنشین لیگ برتر تپانچه
پرونده لیگ برتر تپانچه بانوان با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد بسته شد.
هفته چهارم شانزدهمین دوره لیگ‌برتر تپانچه بانوان روز گذشته به میزبانی هیأت کرمان برگزار شد. در این هفته تیم میزبان برابر باشگاه فولاد هرمزگان مغلوب شد، هیأت مازندران برابر پارک برفی پنگوئن به برتری رسید، باشگاه دانشگاه آزاد از سد باشگاه شرکت ملی حفاری گذشت. در هفته سوم هیأت قم استراحت دارد. در پایان
نیم فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه بانوان، دانشگاه آزاد با 20 امتیاز در صدر قرار گرفت و باشگاه شرکت ملی حفاری و باشگاه فولاد هرمزگان با 12 امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.


درخشش شطرنج‌باز نوجوان ایران در امارات
رامتین کاکاوند در مسابقات شطرنج رده‌های سنی قهرمانی آسیا در بخش استاندارد و برق‌آسا به قهرمانی رسید. پرونده مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا در سه بخش استاندارد، سریع و برق‌آسا و در دو بخش پسران و دختران روز گذشته در العین امارات با درخشش نوجوان شایسته و خوش‌آتیه تیم ملی شطرنج کشورمان بسته شد. در پایان بخش استاندارد رامتین کاکاوند در رده زیر ۱۰ سال به مدال طلا دست یافت. او در بخش برق‌آسا نیز به مدال طلا رسیده بود و کارنامه درخشانی را از خود در این دوره از رقابت‌ها ثبت کرد. پیش از این در بخش سریع این مسابقات روشا اکبری در رده زیر ۱۲ سال دختران مدال برنز را کسب کرده بود. همچنین در بخش برق‌آسا رامتین کاکاوند در رده زیر ۱۰ سال به مدال طلا، محمد طاها ارکاک‌ در رده زیر ۸ سال، سید کنعان پورموسوی در رده زیر ۱۲ سال و نیوشا محمدی در رده زیر ۱۴ سال دختران به مدال برنز دست یافتند.


صعود مدعیان به یک‌چهارم نهایی جام حذفی تنیس
تیم‌های مدعی به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافتند. چهارمین روز از رقابت در جدول اصلی مسابقات تنیس جام حذفی در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار شد و تیم‌های البرز گاز کیش، ملوان نداجای الف، املاک برادران، اوتار، نیرو تابلوی ریلی و الکت با نتایج مشابه 2 بر صفر از سد تیم‌های آکادمی تنیس بابک، آکادمی مهذب‌نیا، ذولان اسپرت، آکادمی کیای الف، اسپارت و گوشتیران عبور کردند. همچنین تیم‌های 26 و رعد پدافند ارتش با نتیجه 2 بر یک تیم‌های لوتاج و آکادمی تنیس مؤمن‌زاده را شکست دادند.
به این ترتیب امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات تیم‌های نیرو تابلوی ریلی و ملوان نداجای الف به مصاف یکدیگر می‌روند، البرز گاز کیش با ا‌وتار مسابقه می‌دهد، املاک برادران به مصاف الکت می‌رود و تیم‌های 26 و رعد پدافند ارتش برگزارکننده دیدار پایانی خواهند بود.

جستجو
آرشیو تاریخی