فوتسال ملی حفاری تحقیر شد

آبادان برزیلته !

نیم‌فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با تحقیر قدیمی‌ترین تیم لیگ برتری ملی حفاری اهواز به پایان رسید.
در حالی‌که نیم‌فصل اول پالایش‌نفت آبادان با عملکردی خیره‌کننده توانست در قامت صدرنشین کار خود را به پایان برساند، حالا در نیم‌فصل دوم باز هم شاگردان پریسا امامی‌زاده به دنبال حفظ روند خود هستند تا بتوانند برای نخستین‌بار در تاریخ سوپرلیگ به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
آنها که بعد از شکست در هفته اول سوپرلیگ، توانسته بودند با کسب 6 برد پیاپی کار خود را در نیم‌فصل اول به پایان برسانند، به دنبال گرفتن انتقام شکست دور رفت برابر ملی‌حفاری اهواز بودند و امید داشتند که بتوانند هفتمین برد پیاپی خود را برابر حریف هم‌استانی به‌دست آورند. نفتی‌ها در نیمه نخست تیم برتر زمین مسابقه بودند و گلزنی مارال ترکمان، محدثه محمدی و فهیمه زارعی باعث شد تا نیمه نخست با برتری 3گله زردپوشان آبادانی به پایان برسد. نفتی‌ها با وجود برتری قاطع در نیمه نخست، در نیمه دوم هم تیم برتر زمین مسابقه بودند و به حملات پردامنه خود برای رسیدن به گل‌های بیشتر ادامه دادند و توانستند با گلزنی دوباره محدثه محمدی و مارال ترکمان و البته درخشش نسترن مقیمی، زهرا اسدی و فاطمه حسینی، 6 بار دیگر دروازه ملی‌حفاری را باز کنند تا غیرمنتظره‌ترین نتیجه هفته در دربی خوزستان رقم بخورد؛ جایی‌که شاگردان پریسا امامی‌زاده با برتری 9 بر صفر انتقام شکست دور رفت را از ملی‌حفاری گرفتند و با کسب هفتمین برد پیاپی صدرنشینی خود را تثبیت کردند!
جالب آنکه برای دومین بازی پیاپی، دروازه پالایش‌نفت آبادان بسته ماند تا آنها در کنار صدرنشینی و کسب عنوان برترین خط حمله فصل، بهترین خط دفاع سوپرلیگ را هم در اختیار داشته باشند. این یکطرفه ترین بازی فصل بود. پالایش‌نفت آبادان با برتری قاطع توانست 21 امتیازی شود و جایگاه خود در رتبه نخست را تثبیت کرد.

 


 
 

جستجو
آرشیو تاریخی