سپاهان از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال دور شد

کولاک مثلث مخوف خاتون در باغ فردوس


پریسا غفاری
روزنامه‌نگار
خاتون بم در مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران سپاهان را در خانه تحقیر کرد.
سپاهان در دیداری خانگی به میزبانی ورزشگاه باغ فردوس اصفهان برابر خاتون بم قرار گرفت و امید داشت بتواند از این مسابقه امتیاز کسب کند. در نیمه نخست بمی‌ها تیم برتر زمین مسابقه بودند و گلزنی مونا حمودی برای خاتون باعث شد تا شاگردان مرضیه جعفری با برد به رختکن بروند.
بازیکنان خاتون با وجود برتری یک‌ نیمه‌ای به نمایش تهاجمی خود ادامه دادند و زهرا قنبری و نگین زندی که زوج خط آتش بمی‌ها محسوب می‌شوند، با نمایش درخشان خود در نیمه دوم توانستند به شمار گل‌های خود بیفزایند.
 ابتدا قنبری در نقش گلزن در ترکیب خاتون درخشید و بعد از گلزنی او، نگین زندی بود که توانست اختلاف را به 3 گل برساند تا مهم‌ترین تقابل هفته لیگ برتر فوتبال زنان با برتری 3 بر صفر شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم به پایان برسد.
اما شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام برگزار کننده دیگر نبرد حساس هفته بودند.
 شاگردان مریم ایراندوست در همان نیمه نخست توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند و نمایش تهاجمی سفیدپوشان سیرجانی باعث شد تا آنها در نیمه اول، بردی 4 بر یک را به‌ دست آورند. درخشش زهرا علیزاده و دبل گلزنی او برای سیرجانی‌ها، نقش اصلی را در برتری یک‌ نیمه‌ای شاگردان مریم ایراندوست داشت و فاطمه اردستانی و ملیکا متولی دیگر گلزنان شهرداری سیرجان در نیمه نخست بودند.
سیرجانی‌ها در نیمه دوم به نمایش تهاجمی خود ادامه دادند و درخشش فاطمه شبان و دبل گلزنی او باعث شد تا نتیجه بازی 6 بر یک به سود شاگردان مریم ایراندوست شود و بعد از باخت یک‌ گله مقابل ملوان، دومین و سنگین‌ترین شکست این فصل پالایش گاز ایلام به‌ ثبت برسد. در سایر دیدارهای امروز ملوان بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک مقابل هیأت فوتبال البرز به پیروزی رسید، آوا تهران در خانه برابر کانی کردستان به تساوی 1-1 رضایت داد و نبرد تیم‌های ایساتیس کران فارس و پیکان تهران هم با برتری یک‌ گله خودروسازان به پایان رسید.

قهرمان 9 ساله فوتبال رحم ندارد
خاتون بم در پایان هفته ششم با 16 امتیاز و تفاضل 22+ صدرنشین جدول رقابت‌ها است و ملوان بندرانزلی با 16 امتیاز و تفاضل 7+ در رتبه دوم حضور دارد. شهرداری سیرجان با 13 امتیاز نامش در رتبه سوم به چشم می‌خورد و تیم‌های پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان هم در رتبه‌های چهارم و پنجم حضور دارند.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال
سپاهان اصفهان 0-3 خاتون بم
شهرداری سیرجان 6-1 پالایش گاز ایلام
ملوان بندرانزلی 2-1 هیأت فوتبال البرز
ایساتیس کران فارس 0-1 پیکان تهران
آوا تهران 1-1 کانی کردستان

 

جستجو
آرشیو تاریخی