صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و شش - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و شش - ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

بازگشت تیم ملی تکواندو از گرنداسلم ووشی
تیم ملی تکواندو پسران با یک طلا، یک برنز و یک سهمیه المپیک پاریس به کشور بازگشت. تیم ملی‌ بامداد دیروز‌ با استقبال جمعی از مسئولان فدراسیون تکواندو، برخی از مسئولان هیأت‌های استانی و مربیان‌ وارد فرودگاه امام خمینی‌(ره) تهران شد. متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بزرگی، علیرضا نادعلیان، محمد‌صادق دهقانی، علیرضا حسین‌پور و باربد جباری تکواندوکاران ایرانی حاضر در مسابقات بودند که‌ در دور نهایی مهران برخورداری با کسب طلا سهمیه حضور در پاریس را تصاحب کرد و میرهاشم حسینی به نشان برنز دست یافت.


رضا مشحون: جای برادرم پر نمی‌شود
مراسم هفتم درگذشت محمود مشحون، رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال دیروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد. رضا مشحون برادر مرحوم محمود مشحون در پایان این مراسم ضمن تشکر از حضور و همراهی جامعه ورزش گفت: «جای او همچنان در جمع ما خالی است اما باید از کلیه مقامات کشوری، لشگری، جامعه فرهیخته و سایر دوستان و آشنایان که از دقایق اولیه خبر فوت زنده‌یاد محمود مشحون با ما ابراز همدردی و همراهی کردند خالصانه سپاسگزاری کنم.»


کناره‌گیری بهتری از ریاست فدراسیون رزمی
زارعیان سرپرست شد
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، به دلیل آنچه برگزاری انتخاباتی عادلانه عنوان شده است، از سمت خود کناره‌گیری کرد. رسانه رسمی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با اشاره به استعفای یوسف بهتری از ریاست این فدراسیون، در اطلاعیه‌ای نوشت: با توجه به اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، یوسف بهتری در نامه‌ای به کیومرث هاشمی مقام عالی وزارت ورزش نوشت: در اجرای منویات وزیر محترم و در جهت برگزاری انتخاباتی آرام و عادلانه از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم. پس از این کناره‌گیری، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حکمی، مجید زارعیان را به‌عنوان سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی منصوب کرد. قرار است انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، هفتم بهمن ماه برگزار شود. بر این اساس در پایان زمان مقرر، ۱۱ نفر برای ریاست و ۵ نفر برای عضویت در هیأت رئیسه ثبت‌نام کردند. یوسف بهتری، تورج علی‌عنصری، افشین هادی‌چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش برای ریاست و علی فکی، رضا منوچهری، علی یزدی، اسماعیل کریمی و یوسف جاویدان برای حضور در هیأت رئیسه نام‌نویسی کرده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی