صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و شش - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و شش - ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

لژیونر

پیغام جهانبخش به هواداران فاینورد:
با انرژی به زمین برمی‌گردم
 علیرضا جهانبخش در مصاحبه با مجله هواداری فاینورد درباره وضعیت این فصلش صحبت کرد و گفت: «از زمانی که به اینجا آمدم، توقعات هواداران هنوز در ذهنم مرور می‌شود. عملکرد من نسبت به روزهایی که در آلکمار داشتم و مردم هلند من را شناختند، بسیار متفاوت بوده و در فصل خوب خودم نیستم. من در برایتون کم بازی کردم و اعتماد به نفسم را از دست دادم. اکنون در فاینورد تلاش می‌کنم تا بتوانم به سطحی که مردم هلند من را با آن می‌شناسند برگردم. من در زمین احساس آزادی دارم و در فصل پیش دقایق بیشتری بازی کردم و با گل و پاس‌ گل‌هایم برای تیم بازیکن مهمی بودم اما این فصل این اتفاق رخ نداده؛ به هواداران می‌گویم قرار است با انرژی و احساس مثبت‌تری به زمین برگردم تا هواداران فاینورد را دوباره خوشحال کنم.»


تحلیل یک ایتالیایی:
طارمی تابستان در اینتر؟ دیر است
استفانو ایمپالومنی هافبک پیشین تیم‌های فوتبال رم و پارما در گفت‌وگو با سایت «توتو مرکاتو» ایتالیا، درباره وضعیت خط حمله اینتر گفت: «اینتر به لائوتارو مارتینس وابسته است و فکر می‌کنم به یک مهاجم نیاز دارد. مطمئن هستم ماروتا و آئوسیلیو (مدیران اجرایی و ورزشی باشگاه اینتر) در این باره اقدام می‌کنند. به نظرم طارمی باید ژانویه به اینتر بیاید؛ ژوئن (پنجره تابستانی) دیر است. لائوتارو و مارکوس تورام ممکن است پاس‌هایی بدهند که کسی از آن استفاده نکند و بازیکنی چون طارمی به کمک اینتر می‌آید.»


بدترین شروع طارمی
هر 370 دقیقه یک گل!
مهدی طارمی روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. او طی سال‌های اخیر همواره یکی از بهترین گلزنان لیگ پرتغال بود و مدعی جدی کسب عنوان آقای گلی محسوب می‌شد. او در ریوآوه و سپس پورتو این عنوان را به دست آورد و نشان داد گلزن متبحری است. این فصل اما اوضاع بر وفق مراد طارمی پیش نمی‌رود. مهاجم بوشهری پورتو در 14 بازی لیگ پرتغال فقط 3 گل زده و نامش میان گلزنان برتر رقابت‌ها دیده نمی‌شود. این بدترین شروع طارمی در اروپا است. او هر 370 دقیقه یک گل زده که با آمار قبلی او به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. همین موضوع شاید انتقال او در زمستان را با اما و اگرهایی مواجه کند.


آمار شگفت‌انگیز سامان در تکل
فقط سه بازیکن بهتر از قدوس
طبق آماری که وبسایت لیگ برتر انگلیس منتشر کرده، سامان قدوس در بخش بیشترین تکل‌های موفق، رده چهارم را میان تمام بازیکنان شاغل در این لیگ سخت به خود اختصاص داده. او که بیشتر به عنوان مدافع کناری در ترکیب برنتفورد به زمین رفته، با میانگین 7/72 درصد تکل موفق، فقط سه بازیکن را بالاتر از خود می‌بیند. اتفاقی جالب برای قدوس، آن هم در لیگی فیزیکی که تمام بازیکنان در بحث تکل از بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی