شمسایی: با آدم‌های معلوم‌الحال کاری ندارم

هر کس به آقایان پست بدهد، آدم خوبی می‌شود

سید مهدی خادم نبی
خبر نگار
 تیم ملی فوتسال کشورمان در چند روز گذشته 2 دیدار تدارکاتی با روسیه برگزار کرد که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست بود. وحید شمسایی، سرمربی این تیم در خصوص 2 بازی برگزار شده تیم ملی گفت: «بازی با روسیه تیمی که در رنکینگ ۴ دنیا قرار دارد و بسیار قدرتمند و با رزومه است، برای ما مهم بود تا خودمان را با بازیکنانی که در این اردو دعوت کردیم، بسنجیم. دو روز پشت سر هم با حضور مردم خونگرم و فوق‌العاده لار با روسیه بازی کردیم و جا دارد شرمندگی خود را نسبت به مردم این شهر اعلام کنم که به بهترین شکل و با شایستگی تمام این میزبانی را انجام دادند.»
وی افزود: «وقتی بازی اول را بردیم، گفتم که فشار لیگ روسیه با فشار لیگ ایران تفاوت دارد. حداقل برای خودم مشخص شد که از نظر بدنی ضعف داریم و باید قبل از جام ملت‌های آسیا این موضوع را برطرف کنیم. یک جاهایی هم ضعف تاکتیکی داشتیم که از همین امروز با کادرفنی شروع به دیدن فیلم‌ها می‌کنیم تا به مسائل جزئی برسیم و مشکلات را حل کنیم. با بازی‌های دوستانه می‌توان واقعیت‌ها را دید.»
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص انتقادات از تیم ملی تصریح کرد: «با آدم‌های معلوم‌الحال کاری ندارم، این افراد جز اراجیف چیز دیگری نمی‌گویند. برای من مهم این است که موضوعات فنی را برطرف کنم.
من اشکال هم دارم و این موضوع را پیش از این هم گفتم. آدم‌هایی هستند که موقعیت‌ خودشان از همه چیز، از کشور، از آن رشته و... مهم‌تر است. این افراد معلوم‌الحالند. از روز اول با همه افراد مشخص‌شده برخورد می‌کنند.
این افراد برای من جایگاهی ندارند و حرفشان هم برای من پشیزی ارزش ندارد. برای من تیم ملی کشورم تا لحظه‌ای که برای آن کار و تلاش می‌کنم، اهمیت دارد و برای آن هر کاری که در توانم باشد، انجام می‌دهم.»
شمسایی بیان داشت: «خودشان به دفعات به روسیه باختند و یک مساوی هم نداشتند. یک گوشه نشستند و می‌گویند لنگش کن. برای رسیدن به اهداف و جایگاه خودشان دست به هر کاری می‌زنند. هر مدیر جدیدی آمده، با آنها رفیق شدند چون پست و مقام برایشان مهم است. کسی برای من ارزش دارد که بیاید و دلسوزانه نظر بدهد. این افراد در گذشته هم اگر اسمی برای خود داشته باشند، به واسطه کسانی بوده که برای تیم ملی تلاش کردند و اسم این افراد را بالا بردند.
هرکس به این افراد پست بدهد می‌شود آدم خوبه و اگر این کار را نکند آدم بد می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی