خبر

حضور مجدد پتروشیمی در لیگ برتر تنیس روی میز
تیم تنیس روی میز شرکت پتروشیمی بندر امام به عنوان یکی از پرافتخارترین‌ تیم‌های لیگ برتر ایران بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان کشور بازگشت. تیم پتروشیمی بندر امام با ثبت قرارداد کادرفنی و بازیکنان خود در فدراسیون تنیس روی میز، رسماً وارد سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور شد. بنا است پر افتخارترین تیم تنیس روی میز ایران با ترکیبی از کادر فنی و بازیکنان بومی و باتجربه پا به سی و دومین دوره این رقابت‌ها بگذارد و کادرفنی و بازیکنان این تیم در آئینی رسمی معارفه شوند.


 شروع تمرینات دختران تکواندو کار
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان از دیروز شروع شد.
 کادر فنی تیم ملی با رصد کردن عملکرد بازیکنان در دور دوم رقابت‌های لیگ برتر جام ایراندخت که اخیراً برگزار شد، الهام حقیقی، یلدا ولی‌نژاد، زهرا وطن‌دوست و ساناز عباس‌پور را به اردو دعوت کرده تا این ۴ تکواندوکار در کنار ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده به تمرین بپردازند. تیم ملی تکواندو دختران تا الان یک سهمیه توسط ناهید کیانی به دست آورده است و حالا یک نماینده ایران می‌تواند در مسابقات انتخابی قاره‌ای که اسفندماه در چین برگزار می‌شود، به میدان برود. در مسابقات قاره‌ای، تنها نفرات راه یافته به فینال، جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند و اینطور به‌نظر می‌رسد که مبینا نعمت‌زاده نماینده تیم دختران ایران در مسابقات انتخابی قاره‌ای خواهد بود.


شروع اردوی پاراکانو بدون حضور مربی
اولین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با حضور ۵ قایقران در دریاچه آزادی شروع شد.  اولین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات کاپ جهانی مجارستان در حالی دیروز با حضور ۵ قایقران در دریاچه آزادی برگزار شد که هنوز وضعیت محسن میلاد مربی تیم ملی پاراکانو برای هدایت این تیم مشخص نیست. شهلا بهروزی‌راد، رؤیا سلطانی، مسعود قیصری، سعید حسین‌پور و اسلام جاهدی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که این اردو تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت. گویا اختلافات محسن میلاد با کمیته ملی پارالمپیک بر سر مسائل مالی باعث عدم حضور او در اردوهای تیم ملی شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی