صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

پورموسوی تیمش را بیرون کشید
بعــــــــــد از اعلام پنالتــــــــــی به سود پرسپولیس در نیمــــــه نخست، بازیکنان استقلال با دستور سرمربی این تیم از زمین بیرون رفتند. این اتفاق بعد از اعتراض دو سه دقیقه‌ای بازیکنان و کادر فنی تیم میزبان صورت گرفت. استقلالی‌ها که اعتقاد داشتند پنالتی‌ای رخ نداده‌ در میانه میدان جمع شدند و قصد ورود به میدان را هم نداشتند. به نظر می‌رسید کادر فنی و سرپرستی استقلال خوزستان هم سفت و محکم پای حرف‌شان ایستاده‌اند که پنالتی نبوده است. در این میان بیرانوند و عالیشاه با بازیکنان و اعضای کادر فنی حریف حرف می‌زدند و البته یحیی و پیروانی هم با کادر فنی استقلال صحبت کردند تا اینکه بعد از‌ 6 دقیقه توقف مسابقه بالاخره پورموسوی به بازیکنانش دستور داد بازی از سر گرفته شود؛ اتفاقی که فقط در فوتبال ایران می‌بینیم و بس.


باران سنگ و بطری بر سر پرسپولیس
 بعد از اینکه پرسپولیس موفق شد با پنالتی کنعانی‌زادگان دروازه میزبان را باز کند و به گل مساوی دست یابد بازی شروع شد اما خیلی زود کمک داور روبه‌روی جایگاه، جای خود را رها کرد و به وسط زمین آمد چرا که باران سنگ و بطری اجازه نمی‌داد او در جای خودش بایستد و‌ پرچم بزند. همین مسأله باعث شد عرب‌براقی و تیم داوری در میانه زمین بایستند تا شرایط سکوها آرام شود که نشد. بعد از اینکه دو تیم در میانه زمین جمع شدند چند نفر از تیم مدیریتی و کادر فنی استقلال خوزستان سمت سکوهای روبه‌روی جایگاه رفتند تا هواداران را متقاعد کنند که آرام باشند، با این حال پرتاب سنگ و بطری ادامه داشت و متوقف نمی‌شد. بالاخره بعد از 7 دقیقه توقف بازی و بعد از تماس تلفی جلال مرادی ناظر فدراسیون شرایط به گونه‌ای شد که به نظر می‌رسید ادامه بازی برای داور و بازیکنان میسر است.


سر گلزن خودشان را شکستند!
در شرایطی که بازی در نیمه نخست بعد از گل مساوی پرسپولیس متوقف شده بود، یکی از اشیایی که به سمت بازیکنان و داوران پرتاب شد به سر جواد آقایی‌پور برخورد کرد و منجر به آسیب‌دیدگی و شکستگی سر او شد. این اتفاق در حالی رخ داد که آقایی‌پور در این بازی ستاره تیمش بود اما در میان باران سنگ و بطری نتوانست از مهلکه فرار کند و بعد از این اتفاق تحت مداوا قرار گرفت و با توری روی سر خود تا پایان نیمه در میدان بود.


داور وقت تلف شده را کم گرفت
در شرایطی که بازی در نیمه نخست دو بار متوقف شد و زمان زیادی در توقف گذشت، به نظر می‌رسید داور مسابقه تمام این زمان‌ها را محاسبه کند. در مجموع چیزی حدود 16 دقیقه نیمه نخست متوقف شد و آخر بازی هم تایمر تلویزیونی متوقف نشده بود و یکباره به 60 رسید؛ در واقع در شرایطی که به نظر می‌رسید عرب‌براقی نصف اندازه‌ای که باید زمان تلف شده محاسبه کرده است. عرب‌براقی برای نیمه هم فقط 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت و با اینکه در آن زمان هم تعویض انجام شد و حدود یک دقیقه دروازه‌بان میزبان روی زمین بود، فقط 45 ثانیه بیشتر وقت گرفت و سوت پایان را زد.

جستجو
آرشیو تاریخی