خبر

احضار سه پرسپولیسی به کمیته اخلاق
حسین خبیری دوشنبه شب بعد از شایعه عدم کسر امتیاز از استقلال پستی در فضای مجازی منتشر و انتقاداتی را نسبت به این موضوع مطرح کرد. کمیته اخلاق فدراسیون دیروز خبیری را احضار کرد و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باید دوم دی ماه در این کمیته حضور یافته و توضیحات لازم را ارائه کند. با اعلام کمیته اخلاق، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس به همراه مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس باید روز شنبه 2 دی‌ماه در کمیته اخلاق حضور داشته باشند. گفتنی است کمیته اخلاق اعلام کرده عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نمی‌باشد. هر سه نفر بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه قرار نیست از استقلال امتیازی کسر شود در پست‌های اینستاگرامی نسبت به این مسأله واکنش نشان داده بودند.


پرسپولیس علیه اولیایی:
خسته نشدید از این همه ادعای کذب؟
باشگاه پرسپولیس با توجه به مصاحبه اخیر کاظم اولیایی اظهارات جعلی و نادرست عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، اطلاعیه‌ای را در جهت روشنگری افکار عمومی صادر و اعلام کرد همچنین ایشان مورد پیگیری قضایی باشگاه قرار می‌گیرند. در بخشی از این اطلاعیه آمده: عضو پیشین کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال ایران، بار دیگر اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده‌اند که نتیجه‌ای جز به اشتباه افتادن افکار عمومی و رسانه‌ها ندارد. متأسفانه این رویه ایشان توقف ناپذیر به نظر می‌رسد و البته با توجه به مکتب فوتبالی که تحت تأثیر آن قرار دارند، شاید این نکته عجیبی نباشد ولی وضعیت کنونی دیگر خارج از تحمل است و از این رو به خواست هواداران پرسپولیس و در جهت منافع فوتبال کشورمان این بار موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد. همچنین این سؤال مطرح است که آقای اولیایی! خسته نشدید از این همه ادعای تکراری و کذب و طرح چندباره آنها؟ احتمالاً فراموش کرده‌اید در مقطع زمانی که شما این همه روی آن اصرار دارید برخلاف آن چه مطرح کردید باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی ماند و این استقلال بود که به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شد. وزارت اقتصاد و دارایی نیز این مسأله را آن زمان در نامه رسمی پذیرفت و تأیید کرد.


پرسپولیس اول ایران، چهارم آسیا
سایت «footballdatabase» جدیدترین رنکینگ باشگاهی در فوتبال جهان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۵۹۹ امتیاز در مکان چهارم آسیا، ۱۲۹ جهان و اول ایران قرار گرفت. در این رده‌بندی تیم استقلال تهران با ۱۵۸۶ امتیاز در مکان پنجم آسیا، ۱۴۱ جهان و دوم ایران ایستاد و سپاهان اصفهان هم با ۱۵۷۳ امتیاز در مکان هفتم آسیا، ۱۵۷ جهان و سوم ایران جای گرفت. با توجه به اینکه ۴ تیم از قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کنند و از آنجایی که الهلال عربستان صدرنشین آسیا است، تیم النصر با ۱۶۱۸ امتیاز در مکان دوم آسیا قرار گرفته و در رده جهانی هم در مکان ۱۰۷ است و بیشترین شانس را دارد تا به عنوان سومین تیم آسیا حضور خود را در این مسابقات قطعی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی