گل نبیل درست بود پنالتی روی او گرفته نشد

نعیم‌آبادی: عالیشاه اسلحه پنهان یحیی در دربی است

مسعود قراگزلو
خبرنگار
سعید نعیم‌آبادی، مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است سرخپوشان مقابل تیم هوادار نمایش بسیار خوبی ارائه دادند و جدا از دقایقی کوتاه که استرس حفظ نتیجه مساوی را داشتند در بیشتر دقایق مسلط بر بازی و مستحق پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل بودند. اما نکته حائز اهمیت قبل از دربی، پیروزی برای پرسپولیس بعد از شش بازی پیروز نشدن بود که شاگردان یحیی به آن دست یافتند.
 پرسپولیس بدون تلفات به دربی رسید، این مسأله چه تأثیری در بازی سرخپوشان خواهد داشت؟
قطعاً خیلی مهم است که تیم پرسپولیس بتواند با بهترین شرایط و همه موجودیتش وارد بازی شود. خوشبختانه هم بازیکنی محروم نشد و دست یحیی از این منظر در دربی باز است و تیم خوبی را در اختیار دارد که می‌تواند در اجرای فرامین تاکتیکی یحیی و پیاده شدن خواسته‌های سرمربی پرسپولیس در دربی خیلی مهم باشد.
 برای دربی حساس پایتخت کدام بازیکنان را برای خط حمله بهترین می‌دانید؟
به نظرم محمد عمری حتماً باید از ابتدا در دربی باشد چون او با نمایشی که مقابل الدحیل ارائه داد و پس از آن بازی که مقابل هوادار داشت نشان داد که بازیکن خیلی خوبی است و قادر است از هر خط دفاع و بازیکنی به راحتی رد شود. چینش این دو بازیکن بستگی به نظر یحیی دارد اما شاید شهاب مهاجم نوک باشد و عمری هم به عنوان مهاجم دوم بهترین کارایی را داشته باشد.
 نبیل را مقابل هوادار چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نبیل به نسبت بازی‌های قبلی‌اش خیلی بهتر کار کرد و دو سه موقعیت گل خلق کرد. به نظرم آن گلی هم که زد درست بود و توپی که به او رسید از اوت نرسیده بود. ضمن اینکه او یکبار به تیرک زد و یک بار دیگر هم توپ را در شرایطی از دست داد که شاید مدافع هوادار روی او خطای پنالتی انجام دهد.
 به لحاظ نتیجه دربی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
پرسپولیس تیم بهتری است و در این مسأله شکی وجود ندارد اما در دربی حتماً باید از کمترین موقعیت بهترین استفاده را برد و اگر مهاجمان یا سایر بازیکنان پرسپولیس که فرصت گل داشته باشند از آن بهترین استفاده را انجام دهند حتماً برنده دربی تیم سرخپوش پایتخت خواهد بود.
 غیبت احتمالی عالیشاه و قطعی امیری در دربی چه نتیجه‌ای در برخواهد داشت؟
عالیشاه که مشکلی برای بازی ندارد و از آنجا که بازیکن با تجربه‌ای است و سابقه درخشش و زدن چند گل زیبا را دارد حکم اسلحه پنهان یحیی را در دربی 102 خواهد داشت. حضور امیری هم می‌توانست به لحاظ تجربه این بازیکن به پرسپولیس کمک کند اما اگر بازیکنان پرسپولیس در حد خودشان ظاهر شوند به نظرم برای دربی مشکلی نخواهند داشت و سه امتیاز دربی برای آنهاست.

جستجو
آرشیو تاریخی