صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و هشت - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و هشت - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر و مصاحبه

بلوتی در سایه آزمون
احتمال تزریق سردار به ترکیب ثابت
اغراق نیست اگر بگوییم که رم یکی از بهترین تیم‌های سری‌ آ از حیث در اختیار داشتن بازیکنان هجومی است. با حضور ستاره‌هایی نظیر روملو لوکاکو، سردار آزمون، پائولو دیبالا، استفان الشعراوی و آندره‌آ بلوتی خیال ژوزه مورینیو در خط حمله راحت است. به این جمع باید تامی آبراهام انگلیسی را هم اضافه کرد که با رهایی از بند مصدومیت به زودی به ترکیب جالوروسی اضافه خواهد شد. اما شاید تا چند هفته قبل در بین مهاجمان رم سردار آزمون از کمترین شانس برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار بود. با این حال، بعد از درخشش این ستاره ایرانی در هفته‌های اخیر حالا او بالاتر از آندره‌آ بلوتی و حتی استفان الشعراوی به گزینه شماره یک مورینیو به عنوان یار تعویضی در خط حمله تبدیل شده است.
حتی چند رسانه ایتالیایی از جمله گاتزتا و کوریره مدعی شدند که ممکن است سردار به زودی به ترکیب اصلی رم نیز تزریق شود. در ادامه گزارش‌ها درباره این مهاجم ایرانی حالا رسانه‌های ایتالیایی اعتراف کرده‌اند که فرم خوب آزمون باعث شده که آندره‌آ بلوتی شانس بسیار کمی برای بازی داشته باشد و احتمالاً در بازی‌های آینده نیز در صورت استمرار عملکرد خوب آزمون شرایط برای این مهاجم ایتالیایی سخت‌تر هم خواهد شد.
 

احمدعباسی: هدف ما صعود به پلی‌آف است
20 روز مصدوم بودم اما الان آماده‌ام
سعید احمدعباسی دومین فصل بازی برای تیم فوتسال والدپنیاس اسپانیا را سپری می‌کند. او در مورد شرایط خود و تیمش می‌گوید: «در حال حاضر وضعیت تیم ما خوب نیست و شش بازیکن مصدوم داشتیم. از جمله خودم که 20 روز مصدوم بودم اما الان آماده‌ام. متأسفانه در اوایل فصل نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. همچنین عدم هماهنگی با بازیکنان جدید یکی دیگر از مشکلات تیم ما بود اما رفته رفته که با هم بازی کردیم شرایط بهتر شد. امیدوارم بتوانیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم و به پلی‌آف برسیم. در تورنمنت کوپا دیپوتاسیون نایب قهرمان شدیم و خدا را شاکرم یکی از گل‌های تیمم را توانستم به ثمر برسانم. البته هرچه بیشتر بازی می‌کنیم بازیکنان تیم هماهنگ‌تر و بهتر می‌شوند. یک بازی دیگر تا نیم‌فصل باقی مانده است. در نیم‌فصل یک استراحت 10 روزه داریم و این مدت می‌تواند به تیم ما کمک خوبی کند.» احمدعباسی همچنین در مورد قهرمانی تیم پالما در جام باشگاه‌های جهان می‌گوید: «اطلاع دارید در تیم مایورکای پالما 3 ملی‌پوش لژیونر به نام‌های حسین طیبی، مسلم اولادقباد  و سالار آقاپور حضور دارند. این تیم سال گذشته برای اولین بار توانست قهرمان اروپا و حالا هم قهرمان باشگاه‌های جهان شود که به آنها تبریک می‌گویم. اگر نگاهی به بازی‌های پالما داشته باشیم در سال گذشته طیبی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و در لیگ قهرمانان امسال هم مسلم اولاد قباد. آنها امسال هم به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کردند. بازیکنان ایرانی در هر باشگاهی که حضور داشتند تأثیرگذار بودند.»

جستجو
آرشیو تاریخی