خبر و نقل قول

عنایتی: خوشحالم که گل نخوردیم
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «مقابل تیم فوق‌العاده خوب ذوب‌آهن موقعیت زیادی نداشتیم و باید به تیم حریف تبریک بگویم که مهره و ساختار خوبی دارند. به تیم خودم هم تبریک می‌گویم که کنترل بازی را در اختیار داشتیم ولی باید تغییر نگرش ایجاد کنیم. هنوز به این مرز نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا به یک جایگاه خوب برسیم. انتظارات من در این بازی از بازیکنان بیشتر بود و مساوی شد. بازی وقتی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند. تماشاگران دوست دارند که گل ببینند. خوشحالم که پس از چندین بازی توانستیم گل نخوریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به گل هم برسیم.» او با اشاره به مشکل گلزنی تیمش این طور می‌گوید: «مقوله گلزنی یک چیز ذاتی است و باید آن را پرورش بدهیم. بازیکنان ما بسیار پرتلاش هستند و در چند جلسه گذشته تمرین، کارهای اختصاصی انجام دادیم. زمان بیشتری می‌خواهیم که بعضی از عادت‌ها را ترک کنند و عادت‌های جدید بسازیم. بازیکنان ما جوان هستند و یک مقدار تحت تأثیر قرار می‌گیرند. سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید تیم را به شرایط نرمال برسانیم. دو مدافع وسط ما مصدومیت طولانی مدت دارند و باید از بازیکنانی که تخصصی در این پست ندارند، استفاده کنیم. مجبوریم در این سه بازی هم به این شکل پیش برویم. تیم ما پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم که در بازی‌های بعدی هم نمایش خوبی داشته باشیم.»


استعفای سیدعباسی از هدایت دریای بابل
تیم دریای بابل چند هفته‌ای بود با هدایت داوود سید عباسی از نظر فنی شرایط بهتری پیدا کرده و کمی در جدول بالا آمد، اما هنوز جزو تیم‌های قعرنشین است. موضوع دیگری که برای دریای بابل بسیار حیاتی است مشکلات مالی این باشگاه است. بعد از بازی گذشته دریای بابل مقابل شهرراز شیراز، داوود سیدعباسی در مصاحبه خود گلایه‌هایی را از مسئولان باشگاه و بی‌پولی و شرایط امکاناتی ضعیف تیمش انجام داد. او بعد از بازی هم با بازیکنان خداحافظی و استعفای خود را به مدیران باشگاه اعلام کرد. بعد از 8 هفته همکاری مدیران باشگاه دریای بابل استعفای سیدعباسی را پذیرفتند و این همکاری خاتمه یافت.
 

نیکفر ادامه‌دهنده راه ساکت
منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه سپاهان که پس از استعفای محمدرضا ساکت به این پست منصوب شد در اولین صحبت‌های خود پس از جلسه مهم با هیأت مدیره باشگاه سپاهان این طور مدعی شد: «حضور بنده در باشگاه سپاهان جهت ادامه مسیری است که توسط فولاد مبارکه و هیأت مدیره باشگاه ترسیم شده و آقای ساکت نیز در همین مسیر قدم می‌گذاشتند. لازم است یادآوری کنم که حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان نیز بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در راستای اهداف تعیین‌شده همچنان ادامه خواهد داشت. مدیریت در باشگاه سپاهان همانند دوی امدادی است و همه مدیران در مقاطع زمانی مختلف تنها برای پیشرفت این باشگاه کار کرده و خواهند کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی