باخت ما تقصیر داور نبود

اوزونیدیس: از بدشانسی گل خوردیم

مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار دو تیم گل گهر و تراکتور، اینطور حرف می‌زند: «در مجموع بازی خوبی برای 2 تیم نبود. عملکرد تیم ما در نیمه اول برایم خیلی عجیب بود. فکر می‌کنم در بازی و پاس دادن کمی ترسیدیم. تراکتور هم نتوانست در نیمه اول شانس آنچنانی به وجود بیاورد ولی باز بهتر کار کردند. در نیمه دوم بهتر بودیم و شایستگی رسیدن به یک گل را داشتیم. نتیجه خوبی برای ما نبود. از بدشانسی اواخر نیمه اول گل خوردیم. نیمه دوم به بازی برگشتیم، 3،2 شانس هم ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.»
او در مورد داوری این دیدار معتقد است: «یکبار در مورد داوری صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. امروز مشکل داوری نبود، مشکل خود ما و اجرای‌مان در نیمه اول بود. باختیم چون در نیمه اول خوب نبودیم اما از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم نمی‌توانم شکایت کنم چون خوب کار کردیم.»
سرمربی در مورد اینکه به نظر می‌رسد، گل گهر یکی دو بازیکن در خط حمله و هافبک کم دارد، می‌گوید: «الان وقت صحبت در این مورد نیست. این شغل من است. به صورت رسمی هم هیچ وقت در این مورد صحبت نمی‌کنم. ما همیشه به بازیکنانی که داریم فکر می‌کنیم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی