شمسایی: نگران مصدومیت بازیکنانم نیستم


وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان فوتسال برای بازی با روسیه اظهار داشت: «در بازی با روسیه ما حسین طیبی را به دلیل مصدومیت نداریم. متأسفانه سعید احمدعباسی در ترکیب تیم واین آلبالی اسپانیا مصدوم شد و وی هم نمی‌تواند در مقابل روسیه به میدان برود.»
او گفت: «در تورنمنت تایلند که مسلم اولادقباد مصدوم شد، مربی سابق پالما که اکنون هدایت تیم عباسی را برعهده دارد از مصدومیت این بازیکن گله‌مند بود. ما همکاریم و باید حرفه‌ای فکر کنیم یک بازیکن که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند امکان دارد هر لحظه در بازی برایش اتفاقی بیفتد و این تقصیر مربی نیست. الان که احمدعباسی مصدوم شده من کسی را مقصر نمی‌دانم. همانطور که گفتم وقتی حرفه‌ای هستیم، باید حرفه‌ای هم فکر کنیم.»
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: «از طرفی خودم دوباره مسلم را برای عمل جراحی به بیمارستان بردم و این رفتار یک مربی حرفه‌ای در دنیاست. تیم ملی ۳ یا ۴ روز اردو برگزار می‌کند و اگر در این مدت بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نداشته باشیم، خیلی بد می‌شود. البته  نگران مصدومیت بازیکنانم نیستم و ما باید تلاش بیشتری انجام دهیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی