صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۱۶ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

مصاحبه و خبر

شاه‌محمدی: پروین گفت فعلاً صحبت نکنید!
چرا عبدی و عیسی را از دست دادید؟
بعد از شکست خانگی پرسپولیس مقابل الدحیل، انتقادها از عملکرد یحیی گل‌محمدی و رضا درویش آغاز شده. جمشید شاه‌‌محمدی یکی از منتقدان است. او در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «حیف از تماشاگرانی که به استادیوم آمدند و میلیون‌ها آدمی که این بازی را از تلویزیون دیدند. حالا شاید من حرف بزنم علی‌آقای پروین ناراحت شود. چون به ما گفت صحبت نکنید اما می‌شود که 10 کاشته داشته باشیم و هر 10 کاشته را ترابی بد ارسال کند؟ یعنی در این تیم کسی نبود که بهتر سانتر کند؟ یعنی آقایان این مسأله را نمی‌بینند؟ همه جای دنیا روی ضربات ایستگاهی به گل می‌رسند اما در پرسپولیس دریغ از یک بازیکن خلاق که بتواند گره‌گشا باشد. دفاع پرسپولیس کاملاً باز بود و با یک فوتبال احساسی نتیجه بدی رقم زدند. بازیکنان الدحیل با شعور فوتبال بازی کردند، هرچند که اگر آن پنالتی گل می‌شد شاید این حرف‌ها هم نبود.» مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به نظر شما وقت تغییرات در پرسپولیس فرا رسیده یا نه اینطور صحبت می‌کند: «فکر نمی‌کنم الان وقت تغییرات باشد اما پرسپولیس مشکل دارد. اگر یحیی گل‌محمدی این بازیکنان را جذب کرده که باید جوابگو باشد و اگر رضا درویش این کار را کرده او هم باید پاسخگوی این اتفاقات باشد. مگر می‌شود بازیکنانی مثل عیسی آل‌کثیر یا مهدی عبدی را راحت از دست بدهیم؟ این ایراد است و هر کسی که باعث آن شده باید پاسخگوی این مسأله باشد.»
 

واکنش AFC به شکست پرسپولیس
گل اولونگا مهندسی شده بود
پرسپولیس در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله حذفی بازماند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این مسابقه نوشت: «الدحیل امیدهای پرسپولیس را برای رسیدن به جمع تیم‌های پایانی و مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا بر باد داد. پرسپولیس در جدول گروه E با 8 امتیاز دوم شد ولی به دلیل قرار گرفتن در رده پنجم تیم‌های دوم، نتوانست جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد.» AFC همچنین به گل‌های این بازی نیز واکنش نشان داد که جالب‌ترین آنها عنوانی بود که برای گل اولونگا استفاده کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص گل او نوشت: «این گل مهندسی شده بود.» کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین ضربه سر زاهدی و گل اول پرسپولیس را بی‌نقص توصیف کرد.
 

اخطار گولسیانی به پرسپولیس
2 روز زمان دارید پولم را بدهید
گئورگی گولسیانی که تابستان گذشته قراردادش را برای یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، حالا به دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتش یک نامه اخطار ۱۵ روزه را به این باشگاه ارسال کرد که از این زمان تنها 2 روز دیگر باقی مانده است. یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر گفت: «این مدافع گرجستانی تاکنون هیچ دریافتی نداشته است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی