چمن‌های نامرغوب و سرایت از فوتبال مردان به زنان

کسی به فکر سلامتی بازیکنان نیست؟

با سپرى شدن دو هفته از لیگ برتر فوتبال زنان، وضعیت بد چمن به استادیوم‌های برگزاری این رقابت‌ها هم کشیده شد. در این دو هفته بدلیل وضعیت بد چمن استادیوم‌ها بسیاری از بازیکنان اعتراض کرده‌اند.
همانطور که این مشکل در فوتبال مردان است به بخش زنان هم سرایت کرده تا کادر فنى تیم‌ها، بیش از هر چیز نگران سلامتى بازیکنان خود باشند.
از ورزشگاه ایلام که محل برگزارى بازى‌هاى پالایش گاز این شهر است تصاویرى خارج شده که نشان مى‌دهد زمین چمن وضعیت مناسبی ندارد. همینطور سپاهان هم امسال به ناچار بازى‌هاى خود را به ورزشگاه جروکان منتقل کرده که به گفته برخى‌ها حتى نه رختکن درستى دارد و نه محلى براى گرم کردن بازیکنان تعویضى که مى‌خواهند وارد زمین شوند.
در شیراز هم اوضاع بهتر از سایر ورزشگاه‌ها نیست و این مشکلات تقریباً در همه ورزشگاه‌هاى ایران دیده مى‌شود.
لیگ دسته یک فوتبال زنان هم از چند روز دیگر آغاز مى‌شود و باید دید تیم‌هاى میزبان در این رقابت‌ها چه ورزشگاه هایى را براى دیدارهایشان مشخص مى‌کنند. ورزشگاه‌هایى که احتمالاً باید از ورزشگاه تیم‌هاى لیگ برترى هم ضعیف‌تر باشد و گفته مى‌شود سازمان لیگ در فکر برگزارى جام حذفى در بخش زنان هم هست. انگار مهم‌ترین مسأله در سازمان لیگ برگزارى مسابقات است و سلامت بازیکنان اهمیتى براى کسى ندارد.
‌ای کاش براى شرکت در مسابقات فوتبال ابتدا ورزشگاه‌ها مورد تأیید قرار گیرند و سپس جواز تیم‌ها براى شرکت در مسابقات صادر شود.

جستجو
آرشیو تاریخی