خبر

جدال در نصف جهان برای صدرنشینی والیبال
هشتمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران در حالی امروز آغاز می‌شود که در یکی از مهمترین مسابقات این هفته تیم‌های گیتی‌پسند و شهداب یزد در نصف جهان با هم روبه‌رو می‌شوند. تقابل این دو تیم از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در سالن مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد تا فاتح این دیدار رتبه دوم جدول را قطعی به‌نام خود ثبت کند، اما دو تیم نیم نگاهی هم به صدر جدول دارند که تیم گیتی‌پسند شرایط بهتری برای کسب جایگاه اول جدول نسبت به شهداب دارد.
اما پیکانی‌ها که این روزها حال و روز خوبی ندارند، به اردکان رفتند تا برابر شاگردان علیرضا طلوع‌کیان که با پنج برد و کسب ۱۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول هستند، در سالن آیت‌الله خاتمی مقابل ایفاسرام به میدان بروند. در دیگر مسابقه هفته هشتم لیگ برتر تیم سایپا تهران در سالن فدراسیون میزبان چادرملو اردکان است. شاگردان کامبیز یعقوبی در تیم چادرملو خاطره خوبی از صعود به لیگ برتر در سالن فدراسیون دارند و به نوعی این سالن را بازی خانگی دوم خود محسوب می‌کنند. بنابر‌این استرسی برای مقابله با سایپای انتهای جدولی ندارند. شکست دو تیم در هفته هفتم و تلاش برای برد با هدف ریکاوری روحی و روانی، اولویت سایپا و چادرملو در این مسابقه است.

 «سیدمهدی» نایب رئیس موتورسواری و اتومبیلرانی شد
فیروزه سیدمهدی با رأی اعضای مجمع سالانه به عنوان نایب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
مجمع عمومی سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان روز گذشته برگزار شد. مجمعی که بیشتر در آن مباحث برنامه‌ای و مالی فدراسیون مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. اتومبیلرانی و موتورسواری یکی از رشته‌های مهیج ورزرشی است که در ایران علاقه‌مندان بسیاری دارد. اما این فدراسیون سال‌هاست به رغم علاقه‌مندان پرشوری که دارد، ولی نتوانسته در بخش برنامه‌ای شرایط ایده‌آلی را داشته باشد. در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون که روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، سوای مباحث مالی و برنامه‌ای که با نقدهای متعددی نیز همراه بود، در پایان این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب نایب رئیس فدراسیون صورت گرفت. پس از فرایند رأی‌گیری از سوی اعضا، فیروزه سیدمهدی با ۱۷ رأی به عنوان نایب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

جستجو
آرشیو تاریخی