صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و نه - ۰۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و نه - ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

تماس پدر محمدمهدی با تحریریه ایران ورزشی
نوجوان اهوازی در انتظار مساعدت
روز گذشته پدر محمدمهدی موسوی یکی از هواداران استقلالی ساکن در رامهرمز خوزستان با تحریریه ایران ورزشی تماس گرفت و اعلام کرد از سال 1397 که پسرش روی سکوهای ورزشگاه غدیر اهواز از ناحیه صورت و جمجمه آسیب دید همچنان عوارضی در ظاهر این نوجوان 17 ساله وجود دارد و خانواده او نتوانستند همه هزینه‌های درمان هوادار استقلال را بپردازند. درباره محمدمهدی در گذشته از سوی سیما گزارش‌هایی منتشر شد اما مساعدت‌ها  به خانواده این نوجوان اهوازی به گونه‌ای نبوده که از پس هزینه‌های سنگین زیبایی صورت برآیند و هنوز آثار جراحات در چهره این نوجوان وجود دارد. تماس پدر محمدمهدی با تحریریه ایران‌ورزشی به همین جهت بود و این عزیز بار دیگر از مسئولان ذی ربط خواستار مساعدت شد تا شرایط بهتری برای فرزندش ایجاد شود و آثار این جراحات تا جای ممکن از چهره محمدمهدی برداشته شود.


در استقلال چه خبر است؟
جریمه به خاطر پزشک!
پزشک رسمی باشگاه استقلال در بازی با تراکتور حضور نداشت که همین موضوع سبب شده از سوی کمیته انضباطی 100 میلیون تومان جریمه برای استقلال در نظر گرفته شود! با توجه به اینکه مبلغ جریمه بسیار قابل توجه است، این سؤال وجود دارد که چرا مدیران باشگاه استقلال به سادگی اجازه دادند تیم بدون پزشک رسمی خود راهی بازی مهم با تراکتور شود؟ بدون شک این اتفاق نشان‌دهنده بی‌برنامگی در باشگاه استقلال است و گرنه هیچ باشگاهی جرأت نمی‌کند بدون پزشک بازیکنانش را به یک بازی مهم اعزام کند. سوای جریمه‌ای که در نظر گرفته شده، باید به این نکته نیز متوجه بود که نداشتن پزشک از لحاظ شأن و شخصیتی باشگاه استقلال را عمیقاً زیر سؤال می‌برد و بسیار شگفت‌آور است که باشگاهی با قدمت استقلال در یک بازی رسمی پزشک نداشته باشد.


بیانیه دوباره باشگاه درباره ماجرای فیلمبردار
قضاوت با مردم
باشگاه استقلال به تازگی فیلمی از حرکت‌های فیلمبردار اصفهانی منتشر کرده که به زعم این باشگاه سبب ایجاد بار روانی سنگین روی سرمربی این تیم شده است. باشگاه استقلال با انتشار فیلمی که نشان می‌دهد آقای فیلمبردار دور نکونام می‌چرخد، نوشته: «با وجود مشخص بودن تخلف‌های پی‌درپی فیلمبردارِ پخش زنده بازی ذوب‌آهن - استقلال و اینکه کارشناسان معتقدند استانداردهای این نوع فیلمبرداری و همچنین حریم سرمربی استقلال رعایت نشده است، ظاهراً هنوز برخی‌ به دنبال توجیه این رفتار آماتور و مغرضانه فیلمبردار هستند. این توجیه واقعاً جای تعجب دارد. باشگاه استقلال صرفاً برای تنویر افکار عمومی و ثبت در تاریخ، فیلم رفتارهای غیرحرفه‌ای فیلمبردار مذکور و دیگر اتفاقات بازی را منتشر کرد و قضاوت را بر عهده بینندگان می‌گذارد. دو سؤال مطرح است: اول اینکه چرا برای نیمکت تیم میزبان از این هنرنمایی‌ها نبود و دوربینی ثابت آن هم نزدیک به زمین گذاشته شده بود؟ دوربینی که خطرساز هم شد و در یکی از صحنه‌ها ابوالفضل جلالی با آن برخورد کرد و ممکن بود بازیکنان دیگری هم با دوربین روی سه پایه برخورد کنند. سؤال دوم اینکه با توجه به انتشار فیلم آیا رفتار غیرحرفه‌ای این فیلمبردار تصادفی بوده است؟»

جستجو
آرشیو تاریخی