صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

رباط صلیبی دو قربانی جدید گرفت؟
پزشک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد آسیب‌دیدگی مرتضی تبریزی مهاجم این تیم می‌گوید: «تبریزی در نیمه دوم دیدار مقابل پیکان، به دلیل مصدومیت به بیرون از زمین منتقل شد و از همان ابتدا، معاینات پزشکی روی زانوی پای راستش انجام گرفت. پس از معاینات اولیه، فعلاً درصدد کاهش التهاب و ورم زانوی تبریزی هستیم، تا پس از این دوره MRI گرفته شود و تشخیص نهایی صورت بگیرد. تا زمانی که عکسبرداری انجام نشود، هیچ‌کس نمی‌تواند اظهارنظر قطعی در این باره داشته باشد و امیدواریم مشکل جدی برای این بازیکن شایسته تیم به وجود نیامده باشد.» همچنین در تمرینات تیم فولاد خوزستان بعد از باخت 2 بر صفر به تراکتور، علیرضا باویه بازیکن این تیم دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد. این بازیکن برای انجام آزمایش‌های تخصصی راهی بیمارستان شد و شواهد اولیه نشان از مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن ۲۱ ساله دارد.

 
شکایت گل‌گهر از دقیقی
باشگاه گل‌گهر سیـــــــــــرجان درپی صحبـــــت‌های سرمــــــــــــــــــربی تیم شمس‌آذر قزوین پس از بازی هفته یازدهم لیگ برتر  اطلاعیه‌ای را صادر کرد که در بخشی از آن آمده: «آنچه در پایان بازی رخ داد و به گفته‌های سرمربی‌ تیم فوتبال شمس ‌آذر مرتبط است، هیچ سنخیتی با رفتار حرفه‌ای و البته اخلاقی یک مربی نداشت. از همین رو باشگاه گل‌گهر لازم می‌داند توضیحاتی در این زمینه ارائه دهد. اینکه سعید دقیقی در صحبت‌هایش به هر بهانه‌ای و برای توجیه بازی ضعیف تیمش، گل‌گهر را متهم به صرف هزینه‌های سنگین کند، غیر از یک حرکت غیرحرفه‌ای و ناپخته آن هم برای یک مربی که در بالاترین سطح فوتبال ایران فعالیت می‌کند، چه برداشت دیگری می‌تواند داشته باشد؟ باشگاه گل‌گهر پیش از این مسابقه و در راستای احترام به مردم خونگرم قزوین و هویت این شهر تاریخی و زیبا، حتی پوسترهای پیش‌بازی خود را به نشانه احترام به پایتخت خوشنویسی ایران بر همین اساس طراحی کرد اما رفتار این مربی جوان در کنفرانس خبری و توهین‌های او به باشگاه و سرمربی گل‌گهر نه در شأن مردم با فرهنگ قزوین بود و نه در شأن فوتبال ایران. از همین رو باشگاه گل‌گهر حق خود می‌داند با شکایت از این مربی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهارات نسنجیده او در مراجع انضباطی فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد تا بیش از این، رفتارهای غیرحرفه‌ای در فوتبال ایران نهادینه و به یک روال تکراری تبدیل نشود.»

 
پاکدل: به پایین جاده پرتاب شدم
مهاجم تیم پیکان که در بازی روز جمعه خودروسازان مقابل آلومینیوم اراک موفق به گلزنی شد، درباره سانحه رانندگی که برای او پیش آمده می‌گوید: «عصر روز یکشنبه برای بازگشت به تمرینات، در حال رانندگی به سمت تهران بودم که کمی قبل از اراک دچار سانحه شدم، اما خدا را شکر آسیبی ندیدم. در آن لحظه متوجه شدم یک کامیون از مسیرش خارج شده و برای آن که از خطر تصادف فرار کنم، اتومبیل را به سمت دیگر هدایت کردم. با این حال از جاده بیرون رفتم و از ارتفاع به پایین جاده پرتاب شدم. خدا به من کمک کرد که آسیبی ندیدم و سالم هستم، اما اتومبیلم صدمه دید.»

جستجو
آرشیو تاریخی