صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

این همه اتفاق منفی قبل از بازی‌های آسیایی عجیب نیست؟

پرسپولیس در مواجهه با پکیج ناامیدی

پرسپولیس در این فصل شرایط عادی و نرمالی تجربه نکرده است. البته مواجهه تیم‌های بزرگ با حاشیه‌ها و اتفاقات منفی به خاطر توجه بیش از حد رسانه‌ها و حساسیت هواداران چیز غریبی نیست و پرسپولیس از طرفی به خاطر درگیری با مشکلات مالی همواره انواع و اقسام حواشی را دیده و تجربه کرده است اما آنچه امسال قبل از هر مسابقه آسیایی رخ داده کمی بعید است و به نظر می‌رسد تیم یحیی گل‌محمدی قبل از هر مسابقه خود در لیگ قهرمانان و در گروهی که صعود از آن فوق‌العاده دشوار خواهد بود با پکیجی ناامیدکننده از مشکلات و حواشی روبه‌رو بوده است.
بازی رفت با النصر: مصدومیت بیرانوند در بازی تیم ملی و احتمال نرسیدن او به بازی، محرومیت باشگاه به خاطر یک پست اینستاگرامی و غیبت تماشاگران در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل و البته نخستین بازی فصل تازه لیگ قهرمانان، چمن ناهموار ورزشگاه آزادی که حتی آخرین تلاش‌ها هم نتوانست باعث بهبود شرایطش شود، استقبال باشکوه از کاروان النصر و هدیه باشگاه پرسپولیس به رونالدو و مانه که گفته شد باعث ناراحتی اعضای تیم شده و فشار را روی تیم پرسپولیس بیشتر کرد.
بازی رفت مقابل الدحیل: مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری مقابل النصر و البته محرومیت میلاد سرلک به خاطر دریافت کارت قرمز در همان بازی، تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو و تیم ملی که باعث شد پرسپولیس دور از شرایط مسابقه باشد، جدایی سه بازیکن پرسپولیس از تمرینات این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی که با رایزنی‌های باشگاه در قطر به تیم اضافه شدند و سفرهای متعدد باعث شد تا عمری قبل از بازی با الدحیل دچار بیماری شود و همین مسأله باعث شد یحیی نتواند از این بازیکن نیز مقابل الدحیل در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند .
بازی رفت با استقلال تاجیکستان: در ادامه مصدومیت‌های عجیبی که گریبان پرسپولیس را گرفت مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی تیم ملی مقابل قطر مصدوم و رباط صلیبی‌اش پاره شد، یاسین سلمانی در دیدار با گل‌گهر به خاطر سفرهای متوالی با تیم امید و باشگاه دچار پارگی رباط صلیبی شد تا بدشانسی‌های پرسپولیس ادامه پیدا کند. میلاد سرلک در بازی با گل‌گهر آسیب دید و از زمین بیرون رفت و بازی در قطر را از دست داد. درگیری با مسأله عدم پرداخت آپشن‌های فصل قبل به اعضای تیم و طولانی شدن این ماجرا شرایط بین تیم و باشگاه را بحرانی‌تر کرد.
بازی برگشت با استقلال تاجیکستان:
درگیری با ویروس سرماخوردگی که باعث شد نیمی از اعضای تیم برای این بازی ناآماده باشند یا با حداقل تمرین و شرایط جسمانی حداقلی به میدان بروند.
بازی برگشت با النصر: نوشتن نامه مفصل بازیکنان خطاب به هواداران علیه درویش که خواستار استعفای او شدند در پی جریمه ده درصدی باشگاه که به نوعی باعث بحران در تیم شد، تعویق دو روزه سفر به عربستان و تکرار اتفاقات دو سال قبل  به خاطر انتخاب ایرلاینی که هواپیمایش نمی‌توانست به عربستان پرواز کند، مصدومیت محمد عمری دو روز قبل از سفر به ریاض و سرماخوردگی سعید صادقی شب قبل از بازی.

جستجو
آرشیو تاریخی