صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

روایت ایتالیایی از آزمون
forzaroma: پاس طلایی با بازوبند کاپیتانی
سایت ایتالیایی «forzaroma» به تمجید از عملکرد سردار آزمون مقابل ازبکستان پرداخت. این سایت درباره عملکرد آزمون در بازی برابر ازبکستان نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که در این بازی و برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را از ابتدا بر بازوی خود بسته بود، زمینه‌ساز گل اول ایران بود و روی پاس او، رامین رضاییان در موقعیت خوبی قرار گرفت و توانست دروازه ازبکستان را باز کند. سردار همچنان به بازی خوب خود برای تیم ملی ایران ادامه می‌دهد. این بازیکن در دیدار برابر ازبکستان هم از ابتدا در ترکیب ایران حضور داشت و با یک پاس طلایی رضاییان را در موقعیت گلزنی قرار داد و باعث شد تا تیم ملی کشورش از ازبکستان پیش بیفتد. این سایت در ادامه آورده است: اما آزمون نتوانست تا دقیقه ۹۰ ایران را همراهی کند و در دقیقه ۷۵ تعویض شد و بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
 

 پای طارمی  به گل باز شد
هدیه قلعه‌نویی به کونسیسائو!
طارمی هم مثل رضاییان، برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شد. گلزنی طارمی در دو بازی پیاپی اگرچه اتفاق جدیدی نیست اما قطعاً خبر خوبی برای کونسیسائو سرمربی پورتو است چرا که این بازیکن در پورتو فصل چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و از روزهای اوجش فاصله گرفته است. طارمی این فصل در 11 بازی لیگ پرتغال، فقط 2 گل زده و یک پاس گل داده. در لیگ قهرمانان اروپا هم در 4 بازی یک گل و 2 پاس گل ثبت کرده است. این آمار برای او که در سال‌های اخیر همیشه جزو آقای گل‌های پرتغال بوده، آمار خوبی محسوب نمی‌شود. مهاجم ایرانی پورتو –که این روزها شایعه شده در نقل و انتقالات زمستانی راهی سری A و اینتر خواهد شد– در دو بازی متوالی موفق به گلزنی شده و این نشان می‌دهد او دوباره به وضعیت آرمانی و ایده‌آلش برگشته و می‌تواند در بازگشت به مسابقات پرتغال دوباره عصای دست کونسیسائو باشد.


 ادعای رسانه قطری؛
 مدافع ایرانی السد جدا می شود
محمدامین حزباوی یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان بود که در لیست تیم ملی حضور داشت اما به میدان نرفت. مدافع جوان تیم ملی ایران که تنها چند ماهی است به السد پیوسته به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه مطرح قطری جدا خواهد شد. بعد از درخشش محمدامین حزباوی در ترکیب تیم فوتبال فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، این بازیکن مورد توجه قطری‌ها قرار گرفت و با قراردادی جالب توجه در تابستان سال جاری از فولاد به السد پیوست. حزباوی تاکنون در ۹ بازی برای السد به میدان رفته و یک بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شده. وی تنها در ۴ بازی به صورت ثابت در ترکیب این تیم مطرح قطری حضور داشت و فرصت بازی چندانی به این مدافع ۲۰ سال نرسیده است. اکنون، رسانه الکاس قطر در خبری اعلام کرده که این مدافع ایرانی از جمع السدی‌ها جدا خواهد شد. این رسانه نوشت: با توجه به نیمکت‌نشینی حزباوی و سن او، مدیران باشگاه السد در نظر دارند تا وی را با قراردادی قرضی و تا پایان نیم فصل به تیم دیگری بدهند و به احتمال فراوان این انتقال در نقل و انتقالات زمستانی رقم خواهد خورد و او به تیم دیگری از قطر خواهد پیوست.

جستجو
آرشیو تاریخی