هادی عقیلی:

تیم ملی شبیه دوران اسکوچیچ بازی می‌کند

هادی عقیلی درباره پیروزی تیم ملی برابر هنگ‌کنگ گفت: «اعضای تیم ملی می‌دانستند که یک بازی نسبتاً آسان در پیش دارند و نکته مهم این بود که ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و این نشان می‌دهد که تیم ملی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌شد می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هنگ‌کنگ را شکست بدهیم.»
مدافع سابق تیم ملی در مورد عملکرد این تیم در 10 بازی دوران قلعه‌نویی گفت: «ما چه در بازی‌های دوستانه و چه در بازی‌های رسمی تا اینجا عملکرد خوبی داشتیم و فقط در بازی با اردن چندان خوب نبودیم که فکر می‌کنم دلیلش خستگی بازیکنان بود.‌»
عقیلی درباره سبک بازی تیم ملی گفت: «نسبت به زمان کی‌روش از لحاظ سیستم و سبک بازی تغییراتی داشته‌ایم‌ ولی فکر می‌کنم تیم ملی شبیه زمان دراگان اسکوچیچ بازی می‌کند. تغییرات تیم ملی نسبت به زمانی که اسکوچیچ در تیم ملی بود زیاد نبوده است.» او درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا هم گفت: ما مسیر همواری برای رسیدن به فینال داریم و بازیکنان تیم ملی هم پختگی لازم را دارند. به نظر من ایران شایستگی رسیدن به قهرمانی را دارد.» کارشناسان ژاپن را بخت اول قهرمانی آسیا می‌دانند، ولی عقیلی گفت: «یکی از دلایلی که این تصور را به وجود آورده نتایج خوب ژاپن در یکی دو ماه گذشته بوده. با این حال فکر می‌کنم اگر به فینال راه پیدا کنیم می‌توانیم قهرمان شویم.»

جستجو
آرشیو تاریخی