صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مصاحبه

امیرآبادی: قلعه‌نویی با درایت نوراللهی را اخراج کرد
مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال معتقد است که منتقدان در حق تیم ملی کم لطفی می‌کنند؛ امیرآبادی در این خصوص می‌گوید: «متأسفانه حمایت از تیم ملی خیلی کم است. به این دلیل که سرمربی‌اش ایرانی است. اگر یک سرمربی خارجی جای جواد نکونام بود، به خاطر صدرنشینی استقلال هیاهو به راه می‌افتاد. مانند اتفاقی که در دوره سرمربیگری ساپینتو دیدیم. نکونام با این همه حواشی که اطراف تیم داشته تیم را با این همه صدرنشین کرده اما حمایت نشده و چیزی برایش نوشته نمی‌شود.» بازیکن سابق استقلال در خصوص کنار گذاشته شدن احمد نوراللهی به دلایل انضباطی پس از بازی با هنگ‌کنگ، می‌گوید: «با درایت و مدیریتی که از قلعه‌نویی سراغ دارم مطمئن باشید خیلی راحت با این‌گونه رفتارها برخورد می‌کند. نوراللهی یک لژیونر با شخصیت و بازیکن بزرگی است اما وقتی سرمربی تصمیم می‌گیرد در لیست نباشد، باید تابع باشد و به این تصمیم احترام بگذارد. همه ما زیر پرچم ایران هستیم و باید به نظر سرمربی این تیم احترام بگذاریم.»
 

بیاتی‌نیا: قلعه‌نویی نمی‌تواند یک شبه همه چیز را تغییر دهد
محسن بیاتی‌نیا، مهاجم سابق استقلال درباره پیروزی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: «برای شروع، بازی با هنگ‌کنگ خوب بود و انتظار هم می‌رفت که تیم ملی فوتبال ایران بتواند با تعداد گل‌های زیاد این تیم را شکست بدهد. هم‌اکنون تیم ملی با روحیه بالایی در مسابقات آینده خودش شرکت خواهد کرد.» پیشکسوت فوتبال درباره جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان گفت: «باید ببینیم منظور از جوانگرایی چیست؟ یعنی باید تمام نفرات تیم ملی را تغییر بدهند؟ نه اصلاً نمی‌شود. اما اگر بخواهند آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم تزریق کنند، بله می‌شود. اگر در همین مقطع نیز چند بازیکن جوان به بدنه تیم ملی اضافه شود، کار بزرگی صورت گرفته است. قرار نیست یک شبه همه چیز عوض شود.» بیاتی‌نیا درباره صعود تیم نوجوانان به مرحله بعدی جام جهانی گفت: «هر چقدر تیم‌های ملی رده سنی ایران در جام‌های بزرگی شرکت می‌کنند به این نتیجه می‌رسیم که از فوتبال روز دنیا دورتر هستیم و نقاط ضعف‌مان را بهتر می‌فهمیم. پس این مورد یک نقطه قوت است که توانسته‌ایم نقطه ضعف خودمان را پیدا کنیم.»


 پرورش‌خواه:
علیه استقلال سمپاشی کردند
بهروز پرورش‌خواه  بازیکن سابق استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از استقلال به خاطر عدم رعایت سقف قرارداد گفت: «استقلال به خوبی بحث سقف قراردادها را رعایت کرده و از سرمربی گرفته تا دیگر بازیکنان هرکس به مقداری از قرارداد خود کسر کرده تا سقف قراردادها رعایت شود. به عنوان یک فوتبالی با سقف بودجه و قرارداد موافق نیستم اما اگر این یک قانون است چرا برخی تیم‌ها اضافه بر نیاز خود خریدهای آنچنانی انجام دادند و هر چه ستاره در بازار موجود بود خریدند و حالا علیه استقلال سمپاشی می‌کنند؟»

جستجو
آرشیو تاریخی