قلعه‌نویی: از روی شکم‌ سیری بازی کردیم

امیر قلعه‌نویی درباره بازی با هنگ‌کنگ گفت: «خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. مقداری از روی شکم سیری بازی کردیم ولی در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم. از یک‌قدم، شش‌قدم و تک به تک هم نزدیم. در مجموع هم در ساختار دفاعی و هم در ایجاد موقعیت و یک بازی هجومی خیلی خوب بودیم. مقابل این تیم‌ها که لایه‌های دفاعی فشرده دارند، بازی کردن سخت‌تر است اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.»
قلعه‌نویی درباره فریادش بر سر بازیکنان پس از گل سوم گفت: «مربی عادت دارد که جنب و جوش کند. ما باید با این حرکات نظم تیمی‌مان را در دفاع و حمله ایجاد کنیم. بحث من گل نبود، بحث من این بود که روند بازی را به شکل خودش برگردانم. ما از الان باید نهادینه کنیم که هر فرصتی آخرین فرصت است که بازیکنان نهایت استفاده را ببرند.»
او در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود بازیکنان جوان مانند حسین‌نژاد دقایق بازی بیشتری داشتند، گفت: «اجازه دهید ما تصمیم‌گیری کنیم چون ما در تمرینات هستیم. بازیکنان جوان باید کم‌کم وارد زمین شوند تا وقتی ۹۰ دقیقه بازی کردند، دیگر بیرون نیایند. البته قبول دارم که در این بازی‌ها باید به آنها بیشتر فرصت داده شود ولی بعضی مواقع این بازی‌ها گره می‌خورد.»

جستجو
آرشیو تاریخی