خبر

تنیس ایران میزبان مسابقات 200 J شد
به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته از طرف فدراسیون تنیس و با موافقت فدراسیون جهانی، برای نخستین بار امتیاز برگزاری مسابقات J200 به ایران داده شد.
داود عزیزی ،رئیس فدراسیون تنیس با حضور در اجلاس جهانی مکزیک رایزنی‌ها را برای ارتقای سطح کیفی مسابقات در ایران استارت زد و پس از تعاملات و پیگیری‌های مستمر، فدراسیون جهانی با درخواست فدراسیون موافقت کرد تا در سال ۲۰۲۴ فدراسیون ایران میزبان یک‌ هفته مسابقات J200 ،دو هفته J100 ، سه هفتهJ 60 و چهار هفته  J30
باشد.


پتی به تهران می‌آید
پری پتی گارد رأس آمریکایی سابق شهرداری گرگان به تیم بسکتبال مهرام می‌پیوندد. بعد از قطع همکاری تیم گرگانی با این بازیکن‌، او برای حضور در مسابقات کشورهای عربی با تیم لیبیایی قرارداد همکاری بست. مدت زمان همکاری این بازیکن بزودی به پایان می‌رسد و قرار است برای پیوستن به باشگاه تهرانی بزودی راهی تهران شود.


ست کیچ حریف تمرینی تنیسورها می‌شود
تیم ملی تنیس ایران با کمک حریف تمرینی جوکوویچ در نظر دارد برای رقابت حساس مقابل استونی آماده شود. تیم ملی مردان ایران در بهمن‌ماه رقابت حساسی را مقابل تیم استونی در مرحله پلی آف گروه دو جهانی در پیش دارد. تیم ایران در صورتی که در این بازی شکست بخورد مجبور به ترک گروه دو جهانی و بازگشت به گروه سه منطقه آسیا می‌شود. حالا فدراسیون در نظر دارد دو بازیکن را به عنوان حریف تمرینی بیاورد تا مسابقه را برای تنیسورها شبیه‌سازی کرده و به مدت یک هفته تمرین داشته باشند. یکی از آنها ست کیچ حریف تمرینی جووکویچ است که برای مسابقات دیویس کاپ گروه سه آسیا با بازیکنان ما تمرین کرد.‌»


آغاز اردوی ملی‌پوشان تپانچه با هدف کسب سهمیه المپیک
دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه با حضور ۷ تیرانداز از روز گذشته (چهارشنبه) در شرایطی آغاز شد که ورزشکاران کشورمان در صدد کسب سهمیه المپیک پاریس هستند.
این اردوها از روز گذشته در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده و تا سوم آذرماه ادامه دارد. جواد فروغی و امیر جوهری‌خو از تهران، سجاد پورحسینی از گیلان و رسول عفتی از کرمانشاه در بخش مردان و هانیه رستمیان از مازندران، لعیا محمدی از کرمانشاه و گلنوش سبقت‌اللهی از اصفهان در بخش دختران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. گفتنی است رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس اواخر سال‌جاری در اندونزی برگزار می‌شود. تیراندازی ایران تا‌کنون ۲ سهمیه المپیک را به دست آورده است.

جستجو
آرشیو تاریخی