چهار کماندار در یک چهارم نهایی انتخابی المپیک

چهار کماندار ریکرو ایران، با شکست رقبایشان به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک به میزبانی تایلند رسیدند.
کمانداران ایرانی، بعد از قهرمانی آسیا، دیروز با شروع انتخابی المپیک، به میزبانی بانکوک تایلند، در مرحله حذفی کنار رقبایشان سیبل‌ها را برای شکار سهمیه نشانه گرفتند که در نهایت محمدحسین گلشنی، صادق اشرفی، مبینا فلاح و یسنا پورماهانی با شکست رقبایشان پا به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشتند تا امروز در شرایط حساس‌تر مسابقه بدهند.
محمدحسین گلشنی بعد از استراحت دور اول، کماندار چین‌تایپه را با نتیجه 6 -۵ برد و کماندار هندی را هم در یک هشتم نهایی با نتیجه ۷ - ۳ برد و راهی یک چهارم نهایی شد و امروز به مصاف کماندار عربستانی
می‌رود.
صادق اشرفی هم بعد از استراحت دور اول، با شکست کماندار فیلیپینی با نتیجه ۶ - صفر و بعد هم پیروزی مقابل رضا شبانی با نتیجه 7- یک در یک هشتم نهایی، پا به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت و امروز با کماندار هندی برای صعود به نیمه‌نهایی رقابت می‌کند.
مبینا فلاح هم در دور اول، کماندار فیلیپینی را ۶ - صفر برد، در یک هشتم نهایی رقیب قزاقستانی را با نتیجه 6 - ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید تا امروز به مصاف کماندار تایلند میزبان برود.
یسنا پورماهانی چهارمین کمانداری است که به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.
او کمانداران هنگ‌کنگ و ازبکستان را به ترتیب با نتایج ۶ - ۵ و 6-4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی با کماندار ویتنامی مسابقه می‌دهد.
رضا شبانی، مهتا عبداللهی اما دو کمانداری هستند که حذف شدند. شبانی رقیب عربستانی‌اش را 6- صفر برد اما مقابل صادق اشرفی باخت و حذف شد.
مهتا عبدالهی بعد از شکست کماندار کویتی، در دور یک‌هشتم نهایی با باخت 6-2 مقابل کماندار میزبان دومین ایرانی بود که در انتخابی المپیک حذف شد.
در پایان این رقابت‌ها از هر کشور، در بخش زنان یک کماندار و در بخش مردان هم یک کماندار سهمیه می‌گیرد. کمانداران فینالیست صاحب سهمیه می‌شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی