تارتار فکرش را هم نمی‌کرد

 

ملوان - استقلال خوزستان
هفته دهم لیگ برتر
استادیوم: مرحوم قایقران
تماشاگر: 7 هزار نفر
داور:  احمد محمدی
 کمک‌ها: حسن ظهیری، محمد عطایی
اخطار: پوریا پورعلی ( ملوان)، امیرمحمد محکم‌کار، حسین ساکی (استقلال خوزستان)

 

 

 

 

 


ملوان:  افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، میلاد باقری، حامد نورمحمدی (68- مصطفی نائیج‌پور)، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری (73- مسعود زائر کاظمینی)، سهیل فداکار (65- پیمان رنجبری)
سرمربی: مهدی تارتار
استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، امیرمحمد محکم‌کار (68- علیرضا کاظمی)، حسین ساکی (81- حسین احمدی)، علیرضا خوشکفا، امیرحسین جلالی‌وند، ابوالفضل کوهی (52- بهروز بارانی)، محمدحسین باصری
سرمربی: سیروس پورموسوی
شاید به دلیل نتایجی که ملوان در هفته‌های اخیر به دست آورده بود اینطور تصور می‌شد که آنها کار راحتی مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان داشته باشند اما این شاگردان سیروس پورموسوی بودند که برخلاف انتظار هواداران میزبان خیلی زود و در دقیقه 6 به گل رسیدند. روی یک ارسال ضربه ایستگاهی و دفع ناقص مدافعان ملوان، توپ به محکم‌کار رسید و او که از تله آفساید فرار کرده بود، با یک شوت از فاصله نزدیک به زیبایی دروازه را گشود.
فشار ملوان برای رسیدن به گل تساوی در نیمه اول برای انزلی‌چی‌ها فایده‌ای نداشت. در دقیقه 53 میزبان به خواسته‌اش رسید. ارسال از سمت چپ از سوی رضا جعفری با ضربه سر مجید عیدی از زاویه بسته همراه شد و توپ به زاویه مخالف رفت تا گلی دیدنی ثبت شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی