صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۸

مدیر عامل پاریس به حواشی اخیر واکنش نشان داد

بیانیه رئال مادرید؟ ندیدم!

محسن ذاکری
روزنامه نگار
ناصر الخلیفی مدیر عامل قطری پاریسی‌ها در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت به بررسی شرایط فعلی باشگاه پایتخت فرانسه پرداخت و همچنین به بیانیه رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه نیز واکنش نشان داد. رئال مادرید هفته گذشته نسبت به اخبار رسانه‌ها در خصوص مذاکره با کیلیان امباپه بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: «با توجه به اخباری که اخیراً توسط رسانه‌های مختلف در خصوص مذاکرات ما با کیلیان امباپه منتشر شده، باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که این اطلاعات کاملاً نادرست است و چنین مذاکره‌ای صورت نگرفته است. کیلیان امباپه در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و این اخبار را کاملاً تکذیب می‌کنیم.» رئیس پاری‌سن‌ژرمن در مورد این بیانیه گفت: «صادقانه بگویم من این بیانیه را ندیدم و نخواندم، تمرکز ما روی خودمان و کارمان است نه روی دیگران.»
او در مورد تمدید احتمالی امباپه اظهار داشت: «این خیلی خوب است که همه در باشگاه روی فوتبال تمرکز کرده‌اند. فکر می‌کنم گاهی اوقات مردم دستاوردهای او را فراموش می‌کنند. چند بازیکن در دو فینال جام جهانی بازی کرده‌اند و کدام بازیکن‌ها حتی یک گل در فینال به ثمر رسانده‌اند چه برسد به هت‌تریک کردن؟ همان‌طور که قبلاً گفتم، کیلیان بهترین بازیکن جهان است و دیدن اینکه او چگونه به تقویت پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه کمک می‌کند، فوق‌العاده است. علاوه بر این، او تأثیر بسیار مثبتی روی همه بازیکنان جوان دارد. بازیکنان جوانی که ما در تیم داریم به ما کمک می‌کنند میراث و آینده خود را بسازیم. پی اس جی در این تابستان تغییرات زیادی کرده. یک مربی، 11 بازیکن و یک کمپ تمرینی جدید... من آن را تکامل می‌نامم، نه انقلاب. در باشگاه ما بیشترین مطالبه را از خودمان داریم و این بدان معناست که وقتی پایه‌های جدید ایجاد می‌شود، دائماً باید به‌دنبال راه‌هایی برای پیشرفت و رشد باشیم.... البته این پیشرفت به زمان، عزم، صبر و پشتکار نیاز دارد. یک پروژه براساس یک برنامه ساخته می‌شود، نه بر اساس نتیجه 1 یا 2 بازی.» خلیفی ادامه داد: «بیش از هر چیز، ما یک فلسفه جدید مبتنی بر جمع داریم، نه فرد. فلسفه‌ای که برای برنامه‌ای بلند‌مدت است نه براساس واکنش‌های بیش از حد. من واقعاً از تماشای بازی تیممان لذت می‌برم و فکر می‌کنم هواداران نیز به طرز فوق‌العاده‌ای باشگاه را حمایت می‌کنند. ما پس از ساخت تیم و ترکیبی جدید حالا در حال تماشای موفقیت آنها هستیم و می‌دانیم که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.»
 
پی‌اس‌جی را همه دوست دارند
مدیر عامل ادامه داد: «حضور وارن زئیر امری در تیم تماشایی است. او بازیکن بسیار خاصی است، من بسیار افتخار می‌کنم که او در آکادمی ما رشد کرده است. آنچه او به دست می‌آورد فوق‌العاده است، نشان داده که با وجود سن کم چقدر انسان بالغی است. او بسیار به باشگاه وفادار است و علاقه زیادی به بازی کردن فوتبال دارد. پی‌اس‌جی خوش‌شانس است که سال به سال بازیکنانی با این پتانسیل پرورش می‌دهد. بهترین بازیکنان جهان می‌خواهند در پاریس بازی کنند و بهترین بازیکنان جوان جهان نیز در پاریس در حال رشد کردن هستند.» خلیفی که رئیس ECA هم هست در مورد تهدید عربستان و همچنین  در پاسخ به اینکه در رابطه با راه‌های مقابله با آن در فوتبال اروپا چه برنامه‌ای دارید، گفت: «ما لیگ عربستان یا هر لیگ جدیدی را تهدید نمی‌دانیم. ما روی خودمان و استانداردهایمان تمرکز می‌کنیم. در رقابت‌های باشگاهی اروپا ما بهترین تورنمنت‌ها، بهترین باشگاه‌ها، بهترین بازیکنان، بیشترین ثروت و بزرگترین پایگاه هواداران در جهان را داریم و همه این عوامل تضمین کننده موفقیت هستند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی