صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی شد
محمد تابع دبیر سابق اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، به جای محسن بیرانوند، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک شد. کمیته ملی المپیک به گفته دبیرکلش بعد از بازیهای آسیایی در روند تغییرات با اعتقادی که به تابع داشت، او را جایگزین بیرانوند کرد. ظاهراً قرار است بیرانوند جانشین آکادمی ملی المپیک باشد.

 
45 لژیونر؛ رکورد والیبال در دنیا
حضور 45 لژیونر ایرانی والیبال در باشگاه‌های مختلف جهان، رکورد جدیدی را برای والیبال در ورزش ایران ثبت کرده است. باشگاه‌های ترکیه با جذب ۲۰ بازیکن ایرانی، صدرنشین جدول حضور بازیکنان ایرانی است. ۵ بازیکن ایرانی در باشگاه‌های مقدونیه شمالی مشغول هستند و سهم رومانی و اسلوونی از والیبالیست‌های ایران هر کدام سه بازیکن است.
کاتانیا و ورونا دو باشگاه ایتالیایی هم به ترتیب محمدجواد معنوی‌نژاد و امین اسماعیل‌نژاد را دارند. باشگاه آذر ریل باکوی جمهوری آذربایجان هم دو لژیونر ایرانی دارد. سهم باشگاه‌های یونان، مجارستان، روسیه، دانمارک، اسپانیا، فنلاند، کویت، چین، لبنان و فرانسه هم هر کدام یک بازیکن ایرانی است. اما بین ۴۵ لژیونر ایرانی، سهم والیبالیست‌های زن ۶ بازیکن است که مجارستان، اسلوونی، ترکیه و فرانسه بازی می‌کنند.
 

بازگشت دیرهنگام هاکان دمیر به تهران
هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال هشتم آذرماه به ایران برمی‌گردد تا برنامه‌های مربوط به آماده‌سازی این تیم را اعلام کند.
او که بعد از ناکامی تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو و بدون اینکه پاسخ مردم و جامعه رسانه‌ای باشد راهی ترکیه شد؛ با در پیش بودن پنجره‌های انتخابی کاپ آسیا، قرار بود به ایران برگردد تا هم در کلینیک مربیگری حاضر شود و هم برنامه‌های پیشنهادی‌اش را برای دیدارهای این پنجره‌ها به فدراسیون اعلام کند. ولی در آخرین مذاکره با فدراسیون بسکتبال، ۸ آذر را به عنوان زمان بازگشتش به تهران اعلام کرده است. این در حالی است که سه هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال می‌گذرد و تا زمان بازگشت دمیر لیگ به پایان نیم فصل نزدیک می‌شود. تیم ملی بسکتبال هم باید اسفند در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا شرکت کند. در چهارچوب این پنجره تیم ملی ۴ اسفند در تهران به مصاف قطر می‌رود و ۷ اسفند هم در هند با تیم ملی این کشور دیدار می‌کند.


پای مربیان بسکتبال به کمیته انضباطی کشیده شد
جلسه رسیدگی کمیته انضباطی در خصوص حواشی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال یکشنبه ۲۱ آبان ماه رأس ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.علی آرزومندی و هادی عامری در خصوص حواشی بازی تیم‌های کاله و لیموندیس فارس که بعد از دیدارهای‌شان به سمت هم فحاشی کردند و محمد کسایی‌پور و سام بوشهری در حاشیه بازی پالاش نفت آبادان و اورتا ساری، دعوت شده‌های این نشست هستند‌. گویا سام بوشهری هم مدعی شده عضو سازمان لیگ فدراسیون است و دست به اقدام هر کاری می‌تواند بزند.

جستجو
آرشیو تاریخی