صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

نبیل باهویی؟ موجودی ما همین است

گل‌محمدی: صعود از این گروه مثل رفتن به فینال است

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک- یک تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول توپ را خیلی خوب به جریان درآوردیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به گل خوبی هم رسیدیم. در نیمه دوم هدف‌مان این بود که گل دوم را بزنیم.
وی افزود: حریف در نیمه دوم هم انگیزه زیادی برای جبران گل داشت، ما هم توپ‌های زیادی را از دست دادیم بخصوص در خط هافبک و بازی را به حریف دادیم. توضیحاتی در این باره نمی‌توانم داشته باشم و اکنون آنچه برای من مهم است اینکه باید ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم. گروه بسیار سختی است. بالا آمدن از این گروه مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید. تمام تلاش‌مان این است که در دو بازی آینده مقابل النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم و صعود کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چمن ورزشگاه خوب بود اما آب‌پاشی مناسب نشده بود، گفت: انتظار داشتیم که مسئولان AFC نظارت بیشتری روی بحث چمن داشته باشند اما نه قبل از بازی و نه بین بازی چمن آبیاری نشد. اولین بار است که در آسیا این اتفاق رخ داده و دلیلش را نمی‌دانم. انتظارمان این بود که چمن حداقل آبیاری خوبی شود. چون هر دو تیم نفرات تکنیکی خوبی داشتند. اگر چمن آبیاری می‌شد، سرعت بازی هم بیشتر می‌شد.
گل‌محمدی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس این تیم را در ورزشگاه تشویق کردند، گفت: همین که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند فضای خوبی را ایجاد کردند. هر کسی که در باشگاه مسئولیت گرفته باید سختکوشانه کار کند تا مشکلات‌مان را حل کند. همه کسانی که در این تیم هستند باید برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم و به روزهای خوب‌مان برگردیم.
وی در مورد عملکرد نبیل باهویی گفت: او در حد توان خودش بازی می‌کند. این موجودی ما است دیگر، باید در نقل و انتقالات خواسته‌هایی که داشتیم برآورده می‌شد. برای تیم‌ها کادر فنی‌شان روی هر بازیکنی دست گذاشت جذبش کردند. اما اکنون شرایط را برای ما سخت کرده‌اند. باید با همین شرایط ادامه بدهیم.

بیرانوند: بهترین بازیکن زمین؟ ناراحتم
علیرضا بیرانوند در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب نیز به ثمر برسانیم. در نیمه دوم ولی شرایط تغییر کرد و در 30-20 دقیقه افت کردیم. 3-2 نفر از بازیکنان با ما نبودند. 7 نفر از بچه‌ها به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند.
بیرانوند گفت: شرایط‌مان خیلی سخت شد و می‌توانستیم با برد در بازی امروز شرایط خود را برای صعود خیلی بهتر کنیم. 80-70 درصد می‌توانستیم صعود کنیم ولی به هر حال اینجا شرایط سخت بود. تیم استقلال تاجیکستان پرس شدیدی داشت و موقعیت‌های خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد نتیجه خوبی بگیریم. شرایط‌مان خیلی سخت است. از الان باید خودمان را آماده دو بازی حساس کنیم. در لیگ ایران نیز با سپاهان بازی داریم.
دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. در نیمه دوم استقلال دقایقی به ما فشار آورد و آن هم به دلیل این بود که بچه‌های ما سرماخورده بودند. فکر کنم یک روز قبل از بازی استقلال بود که همه با هم تمرین کردیم. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند که بهترین بازیکن زمین شوند ولی من خودم از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، ناراحتم. اینکه دروازه‌بان یک تیم بهترین بازیکن می‌شود، این مسأله مرا ناراحت می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی