خبر و مصاحبه

کربکندی:
سپاهانی‌ها نباید به نتیجه نگرفتن عادت کنند
رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط این روزهای سپاهان می‌گوید: «سپاهان یک تیم کاملاً حرفه‌ای است، بودجه، امکانات، بازیکنان و کادر فنی مناسبی دارد و یکی از باشگاه‌های پرامکانات فوتبال ما محسوب می‌شود. باشگاهی با چنین شرایط مناسبی اتفاقاتی برایش رخ داد که می‌تواند این همه هزینه‌‌ و برنامه‌‌ریزی‌ها را از بین ببرد که این برای فوتبال و ورزش ما حیف است. 2 حکم سنگین علیه سپاهان صادر شد و عجیب است که هر دو حکم در شب قبل از مسابقه سپاهان اعلام شد که این خیلی بی‌سلیقگی و کج‌سلیقگی بود. سپاهان به خاطر پرداخت دستمزدهای میلیاردی 4 امتیاز جریمه شده است در حالی‌که ما می‌دانیم دستمزدهای بازیکنان دیگر در باشگاه‌های دیگر خیلی نمی‌تواند واقعی باشد. سپاهان اکنون روزهای سختی می‌گذراند. در آسیا در سه بازی دور برگشت از میزبانی محروم شده آن هم در حالی‌که این باشگاه همواره به هوادارانش می‌بالید.» اما انتظار او از بازیکنان سپاهان: «بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند. این تیم باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلش برگردد. آلمالیق ازبکستان با نفرات زیاد دست به دفاع خواهد زد اما مشکل اساسی سپاهان در بازی امروز همان مشکلات روحی و روانی است. باید تیم به خوبی مدیریت و روانشناسی شود تا برگردد.»
 

نوروزی: استقلال و پرسپولیس تمام شد
بهروز نوروزی‌فرد مدافع آلومینیوم اراک درباره تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «با اینکه بارش شدید باران در این مسابقه وجود داشت اما همه بازیکنان سعی کردند دستورات تاکتیکی آقای حسینی را انجام بدهند و با حمایت عالی هواداران آقا و خانم که واقعاً در این بازی سنگ تمام گذاشتند، توانستیم مثل همیشه بازی خوبی انجام بدهیم و اگر کم خوش‌شانس بودیم، برنده می‌شدیم. هرچند در بازی‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال هم این وضعیت وجود داشت و در روزی که بهتر از آنها کار کردیم، برنده نشدیم ولی با این وجود آن مسابقات تمام شده و به فکر هفته‌های بعد هستیم.»

 
نساجی و سپاهان میزبان رقبای ازبک
دو فیلم با یک بلیت
امروز ورزشگاه آزادی روز متفاوتی را تجربه خواهد کرد. با توجه به محرومیت سپاهان از بازی‌های خانگی، دیدار این تیم مقابل آلمالیق در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. از طرفی دیگر نساجی نیز ورزشگاه آزادی را برای میزبانی انتخاب کرد و به همین دلیل بازی این تیم برابر نوبهار هم امروز در این استادیوم انجام می‌شود. هوادارانی که در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند می‌توانند دو بازی را با یک بلیت تماشا کنند. ابتدا نساجی به میدان می‌رود و سپس نوبت به سپاهان می‌رسد. اتفاقاً هر دو حریف هم از ازبکستان هستند. بنابراین می‌توان یک روز ملی را در ورزشگاه آزادی رقم زد و با حمایت هواداران بر دو تیم ازبک
غلبه کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی