صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۶

سوژه

 

پریسا غفاری  
روزنامه نگار

دعوای دو فدراسیون در آزادی به جلسه ختم شد
عسگریان: باید حریم فدراسیون‌ها حفظ شود  
با وجود اعتراض‌های فدراسیون بسکتبال، نرده‌کشی خیابان مقابل فدراسیون توسط فدراسیون کشتی انجام شد. چند روزی است که فدراسیون بسکتبال و کشتی بر سر خیابان بین دو فدراسیون اختلاف پیدا کردند. بسکتبالی‌ها معتقد هستند این خیابان حریم آنهاست و با نرده‌کشی فدراسیون کشتی دچار مشکل در رفت آمد اتوبوس تیم‌ها تا اورژانس و آتش نشانی می‌شوند. در مقابل فدراسیون کشتی برای ایجاد در آمفی‌تئاتر این خیابان را برای خود می‌داند و گویا شب گذشته نرده‌کشی آن را به پایان رسانده است. در این اختلاف پای وزارت ورزش هم به میان آمد.
گویا دیروز هم نشستی بین رؤسای فدراسیون بسکتبال و کشتی جواد داوری و علیرضا دبیر با مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد و در نهایت قرار بر این شد تا ظرف سه روز آینده توافقی بین دو طرف انجام شود و به شرکت تجهیز اعلام شود.
مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در خصوص این نشست می‌گوید: «اتفاقاً برعکس شنیده‌ها دو رئیس فدراسیون در یک فضای دوستانه با یکدیگر در این جلسه شرکت کردند و قرار شد بعد از بررسی‌های لازم نظرات خود را ارائه کنند تا دو طرف بتوانند به حداکثر خواسته‌های خود برسند. به نحوی که حریم  و استقلال دو فدراسیون حفظ شود و بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.»
او در ادامه تاکید می‌کند: «من هر روز 3 تا 4 جلسه با فدراسیون‌ها داشته‌ام، شاید تنها نشستی بود که همفکری خوبی صورت گرفت و کسی دنبال سهم‌خواهی نبود. در کل وظیفه شرکت تجهیز این است تا در مجموعه ورزشی آزادی طوری برنامه‌ریزی داشته باشیم که در طراحی ساخت و سازها مشکلی برای هیچ فدراسیونی پیش نیاید. خروجی این جلسه ظرف دو سه روز آینده اعلام می‌شود.»


نفرات برتر کشتی با چوخه کشور مشخص شدند
رقابت‌های کشتی با چوخه قهرمانی کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد. این مسابقات با حضور ۱۵۷ نفر برگزار شد که تیم‌های خراسان رضوی با ۷۰، خراسان شمالی با ۶۵ و یگان ویژه نیروی انتظامی با ۵۰ امتیاز اول تا سوم شدند. همچنین تیم‌های تهران، گلستان و کردستان نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم ایستادند. مسئولان برگزاری به نفر اول این رقابت‌ها در هر وزن مبلغ ۱۵ میلیون تومان، نفر دوم مبلغ ۱۰ و نفر سوم مبلغ ۵ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا کردند.
اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:
۶۶ کیلوگرم: ۱. حمید سلمانیان ۲. مهدی قدیمی ۳. علی اسماعیلی
۷۴ کیلوگرم: ۱.علی مردانی ۲.حسن موسی‌زاده ۳. امیرحسین کمایستانی
۸۴ کیلوگرم: ۱. علی دربندی ۲. مرتضی وطن‌دوست ۳. امیر باغچقی
۹۶ کیلوگرم: ۱.مصطفی اسکندری ۲. عادل آزموده ۳. محمدرضا سعیدی
مثبت ۹۶ کیلوگرم: ۱. علی بهرامی ۲. احمد یزدان‌پناه ۳. علی محمدآشوری
این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون کشتی و توسط انجمن چوخه کشتی کشور به ریاست احمد شکفته برگزار شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی