صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و هفت - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و هفت - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

پرسپولیس 2 – صنعت نفت آبادان2

پل صدر مسدود شد!

پنجشنبه 11/08/1402، هفته نهم بیست و سومین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، ساعت:18، تماشاگر:15 هزار نفر
پرسپولیس2
گل‌ها: محمد عمری (57) و گئورگی گولسیانی (75)
صنعت نفت آبادان2
گل‌ها: علی یوسف (14) و دانیال اسماعیلی‌فر (5+90 گل به خودی)
داور: علی صفایی
کمک‌ها: یعقوب حجتی، مهدی شفیعی
اخطار: رحیم آلبوغبیش، امیرمحمد پناهی، فیاض میردورقی و حکیم نصاری (صنعت نفت)امید عالیشاه و علی نعمتی (پرسپولیس)
اخراج: حسین سنگرگیر (1+45 صنعت نفت)
پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (56-امید عالیشاه)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی (56-شهاب زاهدی)، محمد عمری، نبیل باهویی (76-میلاد سورگی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
صنعت‌نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش (84-صادق صادقی بابا احمدی)، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری (46-سید فاخر تهامی)، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف (46-حکیم نصاری)
سرمربی: عبدالله ویسی
پرسپولیس که با سیستم و ترکیبی نسبتاً متفاوت از بازی‌های قبل به میدان آمده بود زیر باران شدید ضرباهنگ بسیار خوبی برای رسیدن به گل داشت اما خیلی زود در دومین حضور صنعت در زمینش غافلگیر شد. دقیقه 14سانتر عالی حسین سنگرگیر روی سر علی یوسف عراقی نشست و او با ضربه‌ای دقیق دروازه بیرانوند را فرو ریخت. پرسپولیس با این گل شوکه شد اما ریتمش نیفتاد، البته در خلق موقعیت جدی ناکام ماند و تنها یک شانس گل قطعی داشت.
در وقت‌های اضافه مدافع کنار و سازنده گل صنعت با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا پرسپولیس یک نیمه دست نخورده و یک بازیکن بیشتر داشته باشد.
با شروع نیمه دوم پرسپولیس دوباره تهاجمی شروع کرد اما یحیی ده دقیقه بعد دو تغییر در تیمش اعمال کرد و با فشار بیشتر به گل مساوی رسید. دقیقه 57 بعد از توپ‌ربایی عالیشاه از طالب ریکانی شوت محمد عمری دروازه پارسا را باز کرد.
پرسپولیس فشار را حفظ کرد تا اینکه در دقیقه 70 با سلسله‌کارهای ترکیبی به ضربه پنالتی دست یافت. بعد از کات‌بک دانیال اسماعیلی‌فر توپ به دست حکیم نصاری خورد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید . گولسیانی هم پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای مطمئن تیمش را پیش انداخت تا پرسپولیس تا آستانه برد و صدرنشینی برود.
در بیست دقیقه پایانی با وجود مالکیت پرسپولیس و بازی برتر این تیم عطش چندانی برای رسیدن به گل سوم نشان نداد تا اینکه در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده گل خورد. در این صحنه یک ارسال از جناح چپ پرسپولیس با اشتباه کنعانی و سرلک باعث شد تهیدست پیش تاخته به توپ ضربه بزند و دانیال اسماعیلی‌فر هم که نتوانست توپ را به خوبی دفع کند گل به خودی زد تا ورزشگاه آزادی منجمد شود.
با این تساوی پرسپولیس نتوانست از فرصت خوبی که با تساوی و شکست استقلال و سپاهان نصیبش شده بود استفاده کند و با 17 امتیاز در رده دوم جا گرفت تا به فکر مسابقه آسیایی مقابل حریف تاجیک باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی