تورنمنت توسعه جهانی

رونمایی از پیراهن تیم ملی هاکی روی یخ بانوان

نشست خبری تیم اعزامی هاکی روی یخ زنان ایران به کاپ توسعه جهانی ۲۰۲۳ - لهستان، در سالن تماشاخانه مجموعه ایران‌مال برگزار شد. نشست خبری تیم اعزامی هاکی روی یخ زنان ایران به کاپ توسعه جهانی ۲۰۲۳ - لهستان، در سالن تماشاخانه مجموعه ایران‌مال با حضور عباس نظریان، کاوه صدقی، اعظم سنایی، الهام مدیردهقان و حامی مالی برنامه (زرین‌رویا) برگزار شد. عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در این نشست اظهار داشت: روز خوبی برای ورزش‌های زمستانی بویژه هاکی روی یخ است. در این یک سال که هاکی روی یخ زیرمجموعه فدراسیون شده، این موضوع موجب شده اتفاقات خوبی رخ بدهد و پرچم مقدس ایران در میادین بین‌المللی به اهتزاز دربیاید. می‌خواهم از زحماتی که در مسیر پیشرفت این رشته کشیده می‌شود، تشکر کنم.
کاوه صدقی در نشست خبری پیش از اعزام تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران به کاپ توسعه جهانی لهستان، اظهار داشت: قبل از اینکه وارد فدراسیون اسکی شویم، دوران پرچالش و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم اما با ورود به این فدراسیون به آرامش رسیدیم و امیدوارم این آرامش ادامه داشته باشد. وی یادآور شد: خوشبختانه مسابقات بانوان ما پخش زنده خواهد داشت. یک ماه است که ویزاهای هاکی‌بازان ریجکت شد و خیلی سریع هم به ما گفتند ویزا نمی‌دهند. به سرعت به وزارت ورزش و جوانان رفتیم و کیومرث هاشمی با وزارت امور خارجه تماس گرفتند و بسیار برای اخذ ویزای هاکی‌بازان تلاش کردند و باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. همچنین کمیته ملی المپیک ایران به کمیته المپیک لهستان نامه زد و در نهایت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ عنوان کرد اگر به ایران ویزا ندهید میزبانی به شما تعلق نمی‌گیرد و در نهایت با تلاش وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه ایران و کمیته ملی المپیک توانستیم ویزا بگیریم.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا امسال در تایلند برگزار شد و دختران ما توانستند نایب قهرمان قاره کهن شوند. خبر خوش این است که سه روز پیش تصمیم‌گیری شد تا تیم ملی هاکی روی یخ زنان به مسابقات هاکی روی یخ از چهارم تا ١٣ فروردین در قرقیزستان اعزام شوند. همچنین الهام مدیردهقان کاپیتان دوم و مسئول بدنسازی تیم ملی، اظهار داشت: اعزامی که پیش رو داریم، بی‌دغدغه‌ترین اعزام است. در این ۱۲سال ورزش حرفه‌ای که کردم آنقدر با اطمینان خاطر عازم نشدم. از انجمن هاکی تشکر می‌کنم که با پیگیری‌های مستمر برای ما ویزا گرفتند. همچنین از اسپانسر بابت این اعزام که ما را خیلی خوشحال کرد، تشکر می‌کنم.
در‌ پایان این نشست خبری، از پیراهن تیم ملی هاکی بانوان کشورمان رونمایی شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی