خبر

کمانداران برای سهمیه به تایلند می‌روند
تیم تیراندازی با کمان ایران برای حضور در قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پنجشنبه 11 آبان ماه به بانکوک تایلند پرواز می‌کند. مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا جمعه 12 آبان ماه در بانکوک تایلند شروع می‌شود و 19 آبان به پایان می‌رسد. محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، میلاد رشیدی، صادق اشرفی، رضا شبانی، فائز محمدی، محمدحسین گلشنی، مبینا فلاح، مهتا عبداللهی، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی و بیتا عاشق‌زاده، 12 کماندارکامپوند و ریکرو مسافر تایلند هستند که برای 10 روز با آسیایی‌ها برای شکار مدال قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک 2024 پاریس سیبل‌ها را نشانه می‌گیرند.
 

تیر سه تفنگدار هم در سه وضعیت به مدال نخورد
تیر تیراندازان تفنگ ایران در ماده سه وضعیت 50 متر زنان ایران هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به مدال نرسید. در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی چانگ‌وون کره جنوبی، الهه احمدی، فاطمه کرمزاده و فاطمه امینی در خط آتش تفنگ 50 متر سه وضعیت زنان قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی، الهه احمدی با 584 امتیاز پانزدهم شد، فاطمه کرمزاده با 581 امتیاز بیست و ششم و فاطمه امینی و یلدا سلیمانی به ترتیب با 576 و 574 امتیاز به ترتیب در رده‌های سی و چهارم و سی و پنجم قرار گرفتند. تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، فاطمه امینی و فاطمه کرمزاده بین 7 تیم، هفتم شد. به این ترتیب پرونده تفنگ زنان در قهرمانی آسیا بدون مدال و سهمیه المپیک بسته شد.


سه نشان برنز، دستاورد ساواته ایران در کامبت‌گیمز
تیم ملی ساواته ایران با کسب سه نشان برنز به کار خود در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های مبارزه‌ای «کامبت گیمز» به میزیانی ریاض پایان داد. ساواته ایران در این دوره از مسابقات موفق به کسب هفت سهمیه شده بود که حمزه مرادیان، ساحل خراسان‌زاد و آیلار دنیادوست سه نشان برنز کسب کردند. در این رقابت‌ها، حمزه مرادیان در وزن ۷۰- کیلو استایل آسوت ابتدا ساواته‌کار عنوان‌دار کرواسی را مقتدرانه مغلوب کرد ولی در مسابقه دوم با واگذاری نتیجه مقابل ساحل‌عاج، از راهیابی به فینال باز ماند و به مقام سومی و مدال برنز دست یافت. ساحل خراسان‌زاد در وزن ۵۲- کیلو استایل کامبت، ابتدا حرف اهل موریتانی را شکست داد ولی در مسابقه دوم با شکست مقابل بلغارستان، به مدال برنز رسید. آیلار دنیادوست نیز پس از کسب برد قاطع مقابل ازبکستان، مقابل کرواسی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد. سجاد ابراهیمی مقدم، علیرضا آذرخزین و شیما افکار سایر ورزشکاران ساواته ایران بودند که موفق به کسب مدال نشدند، ضمن اینکه شیما افکار به دلیل مصدومیت با ضربه خطای حریف فرانسوی از ادامه مسابقات بازماند. حمیدرضا حصارکی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ساواته ایران، دبیرکل فدراسیون بین المللی و رئیس کنفدراسیون آسیا، سیدمهدی حسینی نایب رئیس ساواته و سرمربی و سرپرست تیم اعزامی، مهناز امینی سرمربی، کوروش رفیعی مربی بدنساز و آنا خسروی داور بین‌المللی، در این اعزام ساواته کشورمان را همراهی کردند.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی