صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

پاداش پاراآسیایی برای متقیان و مرادی
با دستور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، پاداش قهرمانی و نایب‌قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی به هاشمیه متقیان و زینب مرادی پرداخت خواهد شد. در پی پس گرفتن مدال طلای هاشمیه متقیان و مدال نقره زینب مرادی در ماده  F۵۶ پرتاب نیزه بانوان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دستور داد پاداش قهرمانی و مدال طلای این بازی‌ها به هاشمیه متقیان و پاداش نایب قهرمانی و مدال نقره به زینب مرادی (مبلغ مصوب آیین‌نامه تجلیل از قهرمانان) به این دو ورزشکار پرداخت شود. جوایز قهرمانان و مدال‌آوران طبق آیین‌نامه مربوطه در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران اهدا می‌شود.


یگانه برنز آسیا را شکار کرد
بابک یگانه، تیرانداز اهداف پروازی بعد از مدال برنز تیمی، اولین مدال انفرادی تراپ قهرمانی مردان آسیا را هم گرفت. او در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی چانگ‌وون کره جنوبی با 117 امتیاز از ۵ راند دور مقدماتی و چهارمی به فینال رسید. ملی‌پوش اهداف پروازی ایران اما در فینال بعد از  تیراندازان چین و قطر، صاحب مدال برنز شد تا طلسم بی‌مدالی تراپ ایران از قهرمانی آسیا  شکسته شود. تیم تراپ مردان ایران هم با ترکیب یگانه، پرورش‌نیا و بیرانوند روی سکوی سوم آسیا ایستاد. شیوا فرح‌پور با ۱۰۱ امتیاز و مرضیه پرورش‌نیا هم به ترتیب با 101 و 95 امتیازسیزدهم و بیستم شدند.


شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتربسکتبال شد
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران با برد یک امتیازی تیم طبیعت برابر کاله مازندران آن هم در یک دیدار حساس به پایان رسید. طبیعت تیم تازه‌وارد لیگ برتر در حالی که تا دو دقیقه پایانی بازی از کاله مازندران عقب بودند با درخشش جردن استیونس 87- 86 پیروز و نایب قهرمان فصل گذشته (کاله مازندران ) را مغلوب کرده و دو امتیاز کامل بازی را گرفتند. در این بازی کاله دو کوارتر ابتدایی را 27- 19 و 19- 17 برد. نیمه دوم هم 25- 10 و 26- 21 به نفع طبیعت به پایان رسید. استیونس در این بازی 27 امتیاز، 2 ریباند، 4 پاس گل و کارآیی 22 درصد داشت. میثم میرزایی با 16 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کرد و بهترین بازیکن تیمش کاله بود. در شیراز نیز لیموندیس شیراز در اورتایم توانست 84- 83 مس کرمان را مغلوب کند. در این مسابقه جان بردلی گارد رأس شیرازی‌ها 25 امتیاز آورد تا باز هم سهم خارجی‌ها بیش از پیش مشخص شود. اما در ساری هم مهرام تهران میهمان آورتا ساری بود. مهرامی که محمد جمشیدی ستاره مغضوب تیم ملی را به همراه داشت. این تیم که بدون خارجی بازی می‌کند توانست 100 – 84 برنده شود و بدین ترتیب تیم‌های شهرداری گرگان، طبیعت و مهرام به ترتیب در پایان هفته دوم لیگ رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. هفته‌ای که در آن خارجی‌ها نقش آفرین بودند.
آورتا ساری 84– مهرام تهران 100
طبیعت 87 – کاله مازندران 86
مس رفسنجان 83 - رعد پدافند تهران 62
لیموندیس فارس 84 - مس کرمان 83
فولاد هرمزگان 77 - پالایش نفت آبادان 89

جستجو
آرشیو تاریخی