مصاحبه و خبر
عملکرد بلانکو در استقلال قابل پیشبینی نیست
عالمی: بازی در آزادی حق استقلال است
ایمان عالمی از طرح بازی کردن استقلال خارج از تهران انتقاد کرده است: «اعتقادی به این ندارم که استقلال از تهران خارج شود. مسئولان باید تا آخر فصل بازیها را در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار و در تعطیلات به شرایط این مجموعه رسیدگی کنند. استقلال به هوادارانش نیاز دارد و دیدید در همین هفته مقابل هوادار، حضور تماشاگر چقدر تأثیرگذار بود.»
پیشکسوت استقلال درباره احتمال قهرمانی استقلال گفت: «الان نمیتوان در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کرد. نکونام یک فرصت سه ساله در پیش دارد.
استقلال باید برای نیمفصل برنامهریزی کند تا نقاط ضعفش را پوشش دهد. قهرمان شدن استقلال بعید نیست اما سخت است و در وهله نخست این تیم باید تا پایان فصل، آرامش خود را حفظ کند. در پروسه سه ساله امکان قهرمانی وجود دارد.»
عالمی درباره بلانکو هم حرفهایی میزند: «هنوز مشکل این بازیکن برای حضور در مسابقات حل نشده است.
آنطور که از گوستاوو شنیدهایم یک رزومه خوب و قابل اعتماد دارد اما باید دید در استقلال چه عملکردی خواهد داشت؟ امیدوارم مکمل خوبی برای محمدی باشد و خط حمله استقلال به خوبی کار کند و گلهای بیشتری به ثمر برساند.»
توفیقی در صف اول منتقدان مدیریت استقلال
عقد قرارداد با یک موبایل فروشی همه را شوکه کرد!
باشگاه استقلال با انتشار خبر عقد قرارداد اسپانسری با یک مغازه موبایل فروشی همه را شوکه کرد. این اقدام به حدی شگفتآور بود که انتقاد مدیران سابق این باشگاه را به دنبال داشت.
در همین راستا پندار توفیقی، معاون سابق باشگاه استقلال با انتشار یک استوری از تصویر خطیر در کنار مالک مغازه موبایل فروشی به نقد چنین قراردادی پرداخت.
اینکه چه طور خطیر به این نتیجه رسید که باید برند باشگاه استقلال را در اختیار این موبایل فروشی قرار دهد، سؤال مهمی است که نیاز به یک پاسخ شفاف از سوی مدیریت باشگاه استقلال دارد.
مهمتر اینکه افکار عمومی باید در جریان ریز توافقات فیمابین قرار بگیرد و روشن شود که چه میزان پولی در میان بوده که خطیر اقدام به عقد قرارداد با یک مغازهدار کرده است؟!
آیا مغازه مورد نظر آنقدر ظرفیت برای درآمدزایی دارد که بتواند در راستای بهبود اوضاع وخیم مالی باشگاه استقلال گرهگشا باشد؟ً تردیدی نباید داشت که یک بخش کوچک فروش موبایل به طور قطع قادر به تأمین نیازهای استقلال نیست و از سویی نباید برند یک باشگاه بزرگ و مردمی را در اختیار هر شخصی قرار داد.