صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و نه - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و نه - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

پرسپولیس: فقط در آزادی بازی می‌کنیم
ورزشگاه آزادی جهت تجهیز امکانات و ترمیم زمین چمن این مجموعه، طی طرحی، درخواست انجام برخی بازی‌های تیم‌های تهرانی را در ورزشگاه‌های دیگر ارائه و پیشنهاد داده بود که در راستای این طرح، سازمان لیگ به باشگاه‌های تهرانی این پیشنهاد را ارسال داشت. بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به حضور این باشگاه در رقابت‌های رسمی داخلی و لیگ قهرمانان آسیا و‌ فشردگی برنامه‌ها، مسابقات خود را فقط در ورزشگاه آزادی برگزار و میزبانی می‌نماید. همچنین افشین پیروانی دوشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی‌اش با اشاره دوباره به موضوع چمن ورزشگاه آزادی، یادآور شد: چمن ورزشگاه آزادی الان بهتر شده است و نمی‌شود چون شرکت توسعه و تجهیز می‌گوید ما پول نمی‌دهیم خارج از آزادی بازی کنیم. نمی‌شود برای ما محدودیت بگذارند. مدیر تیم پرسپولیس گفت: هیچ درخواستی برای برگزاری بازی‌هایمان در خارج از تهران نداریم و در هر صورت می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی و کنار هوادارانمان بازی کنیم.

 
پورعلی‌گنجی در لیست پرسپولیس می‌ماند؟
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت می‌خواهد به باشگاه اعلام کند شرایط عمل جراحی پورعلی‌گنجی تسهیل شود تا او در اواخر فصل به تمرینات تیم برگردد. اگر پورعلی‌گنجی درآبان ماه جراحی شود و حداقل دوره بازگشت او شش ماه طول بکشد، این بازیکن در اردیبهشت ماه قادر به بازگشت خواهد بود که هر ساله فصل لیگ برتر در این ماه به پایان می‌رسد و مرتضی شانسی برای بازگشت ندارد. اما اگر فصل طولانی شده لیگ برتر که قرار است برای جام ملت‌ها نیز یک ماه تعطیل شود تا ماه‌های خرداد و تیر به درازا بینجامد شانس پورعلی‌گنجی برای باقی ماندن در فهرست پرسپولیس بیشتر خواهد بود. با این وجود از آنجایی که تقویم درست و دقیقی برای پایان فصل وجود ندارد باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم نمی‌توانند تصمیم درست و دقیقی درباره ماندن یا خارج کردن نام این مدافع از لیست خود پیدا کنند.

 
عبدی باید 72 هزار دلار برگرداند
باشگاه پرسپولیس اخیراً از پیروزی خود در یک پرونده حقوقی خبر داده است. این پرونده البته موضوع جدیدی نیست و به اوایل دهه 90 برمی‌گردد که یکی از اعضای اسبق هیأت مدیره پرسپولیس بابت ادعای طلبی که از این باشگاه داشته، این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مطالبات این باشگاه از AFC برداشته است و همان زمان این موضوع با واکنش‌هایی هم روبه‌رو شد اما با گذشت زمان این پرونده دیگر در صدر اخبار قرار نگرفت. حالا بعد از گذشت چند سال باشگاه پرسپولیس بابت این مبلغ شکایت کرده و چنین حکمی هم به دست آمده است. از طرف دیگر عضو شناخته‌شده و مطرح هیأت مدیره پرسپولیس در آن زمان مدعی بود که این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بابت مطالباتش از این باشگاه برداشته و باید دید که او در واکنش به این رأی چه پاسخی خواهد داشت و چه اقداماتی خواهد کرد. صفحات هواداری و خبری مربوط به پرسپولیس تصویر حسین عبدی را در مورد این خبر به کار برده‌اند و ظاهراً او همان عضو هیأت مدیره است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی