صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

همچنان منتظر دریافت آپشن
باز هم درویش نتوانست به وعده خود عمل کند و بازیکنان پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان رفتند که همچنان آپشن‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت نکردند، اما به بازیکنان این تیم باز هم وعده داده شده تا منتظر دریافت بخشی از مطالبات خود باشند. مدیرعامل پرسپولیس یک بار دیگر به بازیکنان این تیم گفته که تا پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، درصدی از آپشن‌های قهرمانی در فصل گذشته به بازیکنان و مربیان پرداخت خواهد شد و باید دید درویش این بار می‌تواند به وعده‌ای که داده عمل کند یا اینکه باز هم پرسپولیسی‌ها باید برای دریافت آپشن‌های خود منتظر بمانند.
 

برنامه تمرینی و کنفرانس مربیان
برنامه تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان پیش از دیدار سوم از گروه E لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر اعلام شد:
دیروز تمرین اول استقلال تاجیکستان، ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر انجام شد. تمرین اول پرسپولیس هم ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد. امروز ساعت ۱۱ صبح جلسه هماهنگی بازی در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی خواهد بود و جلسه تمرین رسمی این تیم از ساعت ۱۸:۱۵ الی ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. کنفرانس پیش از بازی برای استقلال تاجیکستان، ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی و جلسه تمرین رسمی تیم استقلال تاجیکستان نیز ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 

بلیت فروشی اینترنتی
بازی با استقلال تاجیکستان با حضور تماشاگران انجام می‌شود و پرسپولیس برای اولین بار در زمان هدایت یحیی گل‌محمدی در بازی خانگی حمایت هواداران را خواهد داشت. پرسپولیس البته در این مدت، در بازی‌های خود در خارج از ایران، هر جایی که حضور پیدا کرد، هواداران را در کنار خود داشته است. بلیت فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۴:30 دیروز، در سایت https://footballeticket.ir/ به صورت الکترونیک و اینترنتی آغاز شد. طبق آنچه در سایت فوق دیده می‌شود برای دو بخش جایگاه ویژه و دو بخش شمالی و غربی طبقه دوم ورزشگاه بیلت فروشی نمی‌شود و جایگاه بانوان هم در بخش جنوبی طبقه دوم خواهد بود.


داوران و ناظران رسیدند
تیم داوری عراقی و کویتی و ناظر امنیتی از ژاپن صبح دیروز از مرز هوایی فرودگاه امام (ره) وارد تهران شدند. محند قاسم سارای از عراق (داور وسط)، واثق‌ مدل سعیدی و احمدصباح قاسم بغدادی هر دو از عراق (کمک‌های یک و دو)، عمار اشکانانی از کویت (داور چهارم)، آکی‌هیرو نیشیو از ژاپن (ناظر امنیتی کنفدراسیون)، علی صباح قیصی از عراق (داور وی‌ای‌آر) و هاشم آل‌ابراهیم از کویت (کمک داور وی‌ای‌آر) نفراتی هستند که با پرواز صبح به تهران رسیدند .سایر عوامل برگزاری مسابقه و کاروان فوتبال استقلال تاجیکستان نیز عصر دیروز به تهران آمدند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی