صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

ورمزیار: استقلال می‌تواند
بدون شریک صدرنشین شود

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در خصوص بازی این تیم با هوادار گفت: «استقلال نشان داد روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد اما گل‌هایی که می‌خوریم، تیمی نیست و به خاطر اشتباهات فردی است. الان صدرنشینی با تفاضل گل تعیین می‌شود و اگر اشتباهات فردی نبود می‌توانستیم استقلال را در صدر جدول ببینیم. در واقع می‌توانستیم با همین تعداد گل زده و بدون گل خورده مقابل تیم هوادار برنده باشیم. اگر بچه‌ها قوی‌تر و با دقت بیشتری در زمین کار کنند و اشتباهات فردی را کنار بگذارند، استقلال می‌تواند صدرنشین بدون شریک لیگ باشد.» ورمزیار در مورد انتقاداتی که از بردهای استقلال با عنوان بردهای اقتصادی و بازی دفاعی مطرح می‌شود، گفت: «هرچند با این حرف موافق نیستم اما مهم این است که تیم برنده شود و 3 امتیاز را بگیرد. حالا به هر شکلی که باشد. تیم الان در صدر جدول است. برنده شدن در هر بازی در واقع یک موفقیت برای استقلال و نکونام است. بنابراین حتی اگر اقتصادی هم برنده شود، بهتر از ارائه یک بازی پرریسک است. وقتی تیم اینطور برنده می‌شود یعنی توان ذهنی بهتری دارد.» پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد پس از حل اختلاف‌نظرهای موجود بین کادر فنی و مدیریت، استقلال شرایط خیلی بهتری پیدا کرده، گفت: «اتفاقی که باید اول می‌افتاد آخر افتاد. نکونام و خطیر آنقدر بزرگ و باتجربه هستند که می‌توانستند این مسأله را خیلی زودتر حل کنند.»


خطیر خطاب به میرزایی:
تمام حق و حقوقت را می‌دهیم

رضا میرزایی فصل پیش به یکی از تعویض‌های طلایی استقلال تبدیل شده بود و در چند بازی نتیجه را با بازی خوبش تغییر داد، اما این بازیکن انتهای فصل با بدشانسی جمع استقلالی‌ها را ترک کرد. میرزایی به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌توانست در ابتدای فصل در لیست استقلال قرار بگیرد و این تیم میرزایی را برای نیم فصل از لیست بیرون گذاشت و به این بازیکن وعده داد تا در نیم فصل دوم دوباره به لیست اضافه شود. اما در تازه‌ترین اقدام باشگاه استقلال قرار است حق و حقوق این بازیکن نیز پرداخت شود. مدیرعامل استقلال در خصوص پرداختی‌هایی که به رضا میرزایی، بازیکن آسیب‌دیده این تیم صورت گرفته، توضیحاتی داده است.
علی خطیر مدعی شد که از وینگر مصدوم تیمش به اندازه دیگر بازیکنان حمایت می‌کند. خطیر مدعی شده که  اگر قرار باشد به بازیکنان دیگر نیز پرداختی داشته باشیم، حتماً به رضا میرزایی نیز مبلغی به همان اندازه خواهند داد. نکته قابل تأمل اینکه مدیرعامل استقلال گفته که رضا میرزایی در خیابان مصدوم نشده و برای استقلال رباط صلیبی داده و این وظیفه باشگاه و مدیریت است تا به همان اندازه که از سایر بازیکنان حمایت می‌کند از میرزایی هم حمایت کند. اینطور که گفته می‌شود قرار است با پولی که اسپانسر جدید به استقلال پرداخت می‌کند، حق و حقوق میرزایی را نیز پرداخت کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی