صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و پنج - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و پنج - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

یحیی خودش هم از قهرها شاکی است:

نباید شخصیتم را کوچک کنم

یحیی گل‌محمدی بعد از برد مقابل پیکان درباره مشکلات اخیر با باشگاه گفت: متأسفانه هنوز در این چند روز اتفاق خاصی نیفتاده است. طبق خبری که دارم 2-3 جلسه در باشگاه برگزار شد اما هنوز موضوعی که عملیاتی شود، ندیده‌ایم.
ما یک تیم هستیم و فقط بازیکنان و مربیان نیستند. همه باید از هیأت مدیره و عوامل دست‌اندرکار تلاش کنند و هرکس باید وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام دهد. وظیفه بازیکنان و کادر فنی نیز این است که تیم تمام وجودش را در زمین بگذارد و از لحاظ فنی برای مسابقه آماده شود. بخش سوم این است همانگونه که انتظار دارند به موقع سر تمرین برویم ما هم انتظار داریم به موقع به آن چیزی که در قرارداد نوشته‌اند عمل کنند. این موضوع انتظار زیادی هم نیست. باید به انتظارات عمل کنند نه اینکه بعد از چند ماه وعده و وعید دادن باز هم خبری نباشد. نباید من اعتبار خودم را بگذارم، شخصیتم را کوچک کنم یا به قول برخی قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیایند و حرکتی انجام دهند. اگر لازم باشد باز هم این کار را برای تیم و بازیکنان می‌کنم. هیچ مشکلی هم با این قضیه ندارم اما در جایی که باید به تیم توجه شود باید این اتفاق بیفتد.
* انتظار زیادی نداریم. هیچکس خارج از قراردادش چیزی را نخواسته، ببینید بازیکنان ما نسبت به برخی باشگاه‌های دیگر سقف قراردادشان چقدر است اما بحث آپشن‌های‌شان به دلیل قهرمانی فعال شده است. برخی تیم‌ها به بازیکنان خود حق مسکن، راننده و ... می‌دهند. آپشن‌هایی می‌گیرند که ربطی به قهرمانی ندارد و برای رتبه پنجم یا ششم است. آپشن‌های ما به خاطر کسب سه جام فعال شده و این موارد نیز خارج از قرارداد نیست. اینکه کار را به سمت مسائل مالی بکشانند درست نیست. ما هم شرایط افرادی که در این جامعه با وضعیت سخت اقتصادی زندگی می‌کنند را درک می‌کنیم اما برای مردم و شادی هواداران که از ما انتظار دارند زحمت می‌کشیم. باید این تعهدات انجام شود تا فکر و خیال بازیکنان راحت شود. همین کادر فنی و بازیکنان مشکلات فراوانی دارند که باید این مشکلات برطرف شود تا ذهن آنها آرام شود.
* می‌خواهیم به آنچه تعهد و امضا کرده‌اند عمل کنند. چیز دیگری نخواستیم. باید این مسائل انجام شود و در این مسیر همه با هم و در کنار هم باشیم. وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد ادامه کار خیلی سخت می‌شود. پس از جلسه هیأت رئیسه هنوز نامه‌ای به من نداده‌اند. قرار بود 2-3 روز قبل جلسه با هیأت مدیره داشته باشیم اما ظاهراً زیاد برای آنها مهم نیست.
* سپاهان کار درست را انجام داد. آنها با هزینه کردن مهاجمان گلزن و باکیفیت را جذب کردند. مشکلی با این قضیه ندارم. عیسی‌ آل‌کثیر پس از اتمام قراردادش با پرسپولیس دوست داشت بماند اما اینکه شرایط مالی باشگاه اجازه نداد یا اتفاق خاص دیگری افتاد نتوانستیم او را نگه داریم.
* نظر من روی جلب نبیل باهویی هم مثبت بود. در این مقطع جذب یک بازیکن گلزن خیلی سخت است زیرا چنین بازیکنی در بازار خیلی کم پیدا می‌شود. باید شرایط را به شکلی رقم می‌زدیم که عیسی حفظ شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی