صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه

شجاعیان: دوست دارم به استقلال برگردم
داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال هوادار درباره نتایج نه چندان خوب تیمش می‌گوید: «تیم ما نسبت به سال گذشته با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شد و به همین دلیل برای ثبات و هماهنگی به زمان نیاز داریم. خودمان هم از روند کسب امتیاز راضی نیستیم ولی مطمئن باشید این امتیازهایی را که در بازی‌های گذشته از دست دادیم، جبران خواهیم کرد.» او با اشاره به بازی مقابل هوادار اینطور می‌گوید: «استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و ادامه روند رو به رشد خود نیاز به برد دارد ولی ما هم نیاز به برد داریم و قطعاً برابر استقلال برای مساوی گرفتن بازی نخواهیم کرد. امیدوارم فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان دهد و این بازی را ببریم .وقتی بازیکنی از استقلال جدا می‌شود تازه می‌فهمد چه جواهری را از دست داده است. من دوست دارم دوباره به استقلال برگردم و این یکی از هدف‌های مهم است، چون می‌خواهم با بازگشت به استقلال، کم و کاستی‌هایی را که در این تیم داشتم، جبران کنم. الان اما بازیکن هوادار هستم و قطعاً به پیراهن تیمم تعصب دارم، امیدوارم امسال بهترین عملکرد را در هوادار داشته باشم.»


ادعای عجیب سرمربی سایپا
بازیکنانم نخوابیدند تا بازی را ببرند
مهدی حسینی‌نسب سرمربی سایپا درباره پیروزی تیمش مقابل آریو اسلامشهر می‌گوید: «آریو تیم خیلی خوبی بود و ما کار خیلی بزرگی کردیم. آنها آقای زرینچه را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند و به اعتقاد من می‌توانند یقه خیلی از تیم‌ها را بگیرند اما امروز ما بهتر کار کردیم و با نتیجه خوبی هم بازی را بردیم‌.» او با اشاره به شکست هفته گذشته‌شان اینطور می‌گوید: «یک تیم جوان و خیلی خوب داریم و بازیکنانی که واقعاً با غیرت، مشتی و فوق‌العاده هستند. من از کار کردن با این تیم و در این جمع بسیار راضی هستم. وقتی هفته پیش به خلیج فارس ماهشهر باختیم خیلی‌ها شب بازی از ناراحتی خواب‌شان نبرده بود.»


بعد از گلزنی مقابل تیم سابق
علوان‌زاده: نباید شادی می‌کردم
احسان علوان‌زاده مهاجم سابق پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در جدال با تیم سابقش گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد شاگردان سلیمانی با امتیاز به خانه بازگردند. اما شادی گل او باعث دلخوری هم‌تیمی‌های سابقش شد: «گل دیروز را تقدیم به شهید ابراهیم هادی کردم و بعد از گل من تحت تأثیر بازی قرار گرفتم و نباید خوشحالی می‌کردم چون نفت تیمی بود که سکوی پرتاب من بود و از آنجا به پرسپولیس رفتم و از این تریبون از هواداران مسجدسلیمانی عذرخواهی می‌کنم.» او رؤیای بازگشت به پرسپولیس را دارد: «حضور در پرسپولیس یکی از اتفاقات خوب زندگی من بود. نکات زیادی را از آقای برانکو یاد گرفتم، ایشان همیشه به بنده لطف داشتند. در آن مقطع سن کمی داشتم و نتوانستم توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم. آن زمان پرسپولیس در بهترین حالت ممکن قرار داشت. ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بتوانم دوباره به لیگ برتر و پرسپولیس بازگردم.»

جستجو
آرشیو تاریخی